محمودزاده: حواشی ال مازنو صورت جلسه شد

مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال ایران گفت: حواشی دربی مازندران صورت جلسه شد و در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت.

فریبرز محمودزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برگزاری دربی مازندران‌بین خونه به خونه و نساجی بیان کرد: از ساعت ۹:۳۰ امروز(پنج شنبه) کاورها را از روی زمین ورزشگاه هفت تیر بابل جمع کرده و سعی کردیم آب را در قسمت هایی که به داخل زمین فرو رفته است جمع آوری کنیم. داور تشخیص داد بازی برگزار شود و ما هم‌ برای این موضوع آمادگی داریم.

او درمورد مشکلاتی که برای خبرنگاران و تماشاگران در راه ورود به ورزشگاه به وجود آمد، گفت: من هم این موضوع را قبول دارم و به همین دلیل از اصحاب رسانه و تماشاگران به دلیل شرایط حاد و خاصی که به وجود آمد، عدرخواهی می کنم. با این وجود امیدوارم بازی خوبی از هر ۲ تیم شاهد باشیم.

محمودزاده درباره وضعیت بلیت فروشی این بازی اظهار کرد: این امر راضی کننده نبود و با توجه به ناهماهنگی هایی که به وجود آمد، هواداران هر ۲ تیم به سختی بلیت تهیه کردند. با توجه به ازدحام جمعیت در زمان ورود تماشاگران به ورزشگاه هم مشکلاتی ایجاد شد.

مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته اول درباره اعتراض هواداران نساجی به جایگاهی که برای آن ها تعبیه شده است، گفت: ترکمان و حمیسی از مسئولان حراست فدراسیون در بازی خونه به خونه و نساجی حضور دارند. آن ها این مسائل را صورت جلسه کرده و با نیروی انتظامی هماهنگ هستند. هرچند این مسائل حاد نیست اما بهتر بود که در کل وجود نداشته باشد. به هیچ عنوان در مسائل امنیتی بازی دخالتی نداریم. در جلسات هماهنگی دیدار خونه به خونه و نساجی بحث جداسازی هواداران ۲ تیم مطرح و اقدام های لازم‌انجام شد. امیدوارم در سال های آتی وضعیت بهتر شود‌.

انتهای پیام/ 

اظهارات محمود زاده درباره دربی ال مازنو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار