دلگرم: دریافت 3 گل از تیم صبای قم نا امیدکننده است

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر گفت: متاسفانه به علت تمرکز نداشتن و چند اشتباه 3 گل برابر صبای قم دریافت کردیم که بسیار نا امید کننده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛غلامرضا دلگرم  سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر پس از پیروزی 4 بر 3 ایرانجوان بوشهر مقابل صبای قم بیان کرد: به طور حتم بازی فوتبالی که 7 گل داشته باشد، برای هواداران فوتبال جذاب است. این مسابقه 2 نیمه متفاوت داشت و در ابتدا ما خیلی خوب بازی کردیم و در 18 دقیقه نخست به 3 گل رسیدیم و هر چند در بین 2 نیمه تذکرات فراوانی به بازیکنان دادم اما متاسفاته در نیم دوم ضعیف تر عمل کردیم و روی تمرکز نداشتن و چند اشتباه 3 گل دریافت کردیم که بسیار نا امید کننده است.


او افزود: نکته مثبت تیم ما جنگ جو بودن بازیکنان است. پس از دریافت 3 گل و تساوی شدن مسابقه، بازیکنان هیچ گاه عقب نکشیدند و با حملات متعدد  گل چهارم را به ثمر رساندیم و خوشبختانه به هدفمان که 3 امتیاز بود، رسیدیم.

دلگرم ادامه داد: درست است که به هدفمان رسیدیم و 3 امتیاز را کسب کردیم اما باید روی بحث روانشناسی بازیکنان و خط دفاعی تیم کار کنیم تا دیگر این مشکل پیش نیاید.

سرمربی ایرانجوان بوشهر در پایان گفت: کادرفنی تیم در بین 2 نیمه به بازیکنان گوشزد کرد مانند نیمه نخست با قدرت وارد زمین شوند و به هیچ وقت عقب نشینند اما متاسفانه شرایط بازی طور دیگری رقم خورد و 3 گل دریافت کردیم. البته خوشحالیم که توانستیم پیروز شویم.
 انتهای پیام/
 

اظهارات سرمربی ایرانجوان بوشهر درباره برتری برابر صبای قم 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار