­

انفجار و آتش‌سوزی در یک خط لوله نفت بحرین

وزارت کشور بحرین از وقوع انفجار و آتش‌سوزی در یک خط لوله نفت در مرکز این کشور خبر داد.

انفجار و آتش‌سوزی در یک خط لوله نفت بحرینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت کشور بحرین از وقوع انفجار و آتش‌سوزی در یک خط لوله نفت در مرکز این کشور خبر داد. وزارت کشور بحرین در بیانیه‌ای در حساب توییتری خود اعلام کرد انفجار و آتش‌سوزی خط لوله نفت جمعه شب در روستای بوری رخ داد و این حادثه تلفاتی نداشت.

وزارت کشور بحرین تاکید کرد در پی وقوع آتش‌سوزی خط لوله نفت، نیرو‌های دفاع مدنی تلاش‌های خود را برای مهار آتش و بررسی علل وقوع آن آغاز کردند.

بر اساس بیانیه وزارت کشور بحرین، در پی وقوع آتش‌سوزی خط لوله نفت در روستای بوری، ماموران امنیتی همه مسیر‌های منتهی به محل حادثه را مسدود کردند. این وزارت خاه همچنین فیلمی کوتاه از آتش‌سوزی خط لوله نفت بحرین را که نزدیک یک منطقه مسکونی رخ داد، در حساب توییتری خود پخش کرد.

علت وقوع این حادثه و میزان خسارات آن تاکنون اعلام نشده است. در همین حال وزارت کشور بحرین بامداد روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد آتش‌سوزی خط لوله نفت در روستای بوری مهار شده است. وزارت کشور بحرین افزود با وجود مهار آتش، خیابان‌های اطراف محل حادثه همچنان مسدود هستند.

از سوی دیگر، منابع خبری گزارش دادند یک خودرو گشت نظامی در شهر جدحفص در بحرین منفجر شد.

انتهای پیام/

انفجار در یک خط لوله نفت در مرکز بحرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار