تکریم و بازدید از سالمندان قزوینی

استاندار قزوین همزمان با گرامیداشت هفته تکریم منزلت سالمندان ازآسایشگاه خیریه سالمندان و معلولین امیرالمومنین (ع) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی در این بازدید گفت : حفظ کرامت انسانی افرادی که روزی در خدمت جامعه بوده اند بسیار با اهمیت است و حال باید از جایگاه آن نیز حفظ شود.

وی به اقدام خیرین در زمینه نگهداری از سالمندان اشاره کرد و گفت: نگهداری از سالمندان یکی از پسندیده‌ترین کار‌ها و به نوعی نعمت است که خداوند به برخی افراد اعطا کرده.

زاهدی در ادامه خواست تا پزشک یک روز در هفته در این آسایشگاه حضور یابد که پس از مذاکرات رئیس علوم پزشکی استان این امر نیز محقق شد.

استاندار همچنین دستور داد تا هرچه سریعتر مشکل مالیاتی این مجموعه خیریه نگهداری از سالمندان برطرف شود.

آسایشگاه خیریه سالمندان و معلولین امیرالمومنین (ع) در زمینه نگهداری، مراقبت و توانبخشی سالمندان و معلولان نیازمند و بدون سرپرست است که در سال ۷۳ به همت خیرین و با ترکیب هیات امنایی تاسیس شده و فعالیت‌های آن مردمی و عام المنفعه است.

این آسایشگاه در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در هفت فاز به ظرفیت ۷۰۰ نفر طراحی شده که فاز اول با ظرفیت ۱۰۰ نفر آن با زیربنای سه هزار مترمربع در دو سالن مجزا برای بانوان و آقایان ساخته شده است.

این مجموعه دارای درمانگاه، توانبخشی، فیزیوتراپی، داندانپزشکی، نمازخانه، فضای سبز و دو آسایشگاه مجزا به ظرفیت هرکدام ۵۰ نفر است.
آسایشگاه سالمندان و معلولان امیرالمومنین قزوین در کیلومتر پنج جاده قزوین به الموت قرار دارد.

انتهای پیام/

بازدید استاندار از آسایشگاه سالمندان امیرالمومنین (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.