اردبیل؛

زیر ساخت های اشتغال جوانان در اردبیل فراهم شود

خير اردبيلی گفت: انتظار داریم زیرساخت های اشتغال جوانان و همچنین مشکلات ازدواج برطرف شود تا شاهد ایجاد شور و نشاط در بین جوانان باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مالک جعفرزاده ‌مقدم در مراسم افتتاح کلينيک تخصصی ريحانه در اردبيل افزود: بايد يکی از اولويت های مسئولان استان اردبيل برطرف‌سازی دغدغه‌های بيماران سرطانی باشد تا مشکلات پيش روی اين بيماران نيز در پی آن برطرف شود چرا که اين بيماران نيز همانند اقشار مختلف مردم حق دارند تا از خدمات مختلف برخوردار باشند.

وی با بيان اينکه موسسه تخصصی درمانی ريحانه گام بزرگی در حمايت از بيماران سرطانی برداشته است، افزود: حضور خيران نيز در حمايت از بيماران سرطانی ضروری است و انتظار داريم هرکس به اندازه توان خود به اين بيماران کمک کنند.

خير اردبيلی تصريح کرد: بزرگترين افتخار برای من کمک به مردم و برطرف‌سازی دغدغه و مشکلات جوانان اين مرزوبوم است و از اينکه می‌بينم جوانان به خاطر نبود شغل با مشکلات زيادی روبه‌رو هستند بسيار ناراحت هستم.

جعفرزاده اظهار کرد: اگر بتوانيم زمينه اشتغال جوانان و فارغ‌التحصيل استان را فراهم سازيم بي‌شک گام بزرگی در کاهش آسيب های اجتماعی برخواهيم داشت که نياز است مسئولان استان برای اين امر توجه و برنامه‌های ويژه‌ای داشته باشند.

وی گفت: نبود مسکن،‌ اشتغال و افزايش سن ازدواج مهمترين مشکلات پيش روی جوانان امروزی است و من به نوبه خود در حد توان در اين حوزه گام برداشته‌ام تا حداقل بتوانم گوشه‌ای از نگرانی های جوانان اين مرزبوم را برطرف سازم.

خير اردبيلی افزود: جوانان، دانش‌آموزان و نوجوانان آينده‌سازان اين مملکت هستند و اگر ما زمينه پيشرفت اين جوانان را فراهم کنيم بي‌شک کشور در مسير توسعه قرار می گيرد.

جعفرزاده‌مقدم بيان کرد: بايد خدمات‌دهی در حوزه بهداشت و درمان ارتقا يابد تا دغدغه بيماران و مراجعه‌کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی نيز رفع و رجوع شود.

زیر ساخت های اشتغال جوانان در اردبیل فراهم شود 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.