کرایه تاکسی گران نمی شود / راه اندازی تاکسی اینترنتی در اردبیل

عضو هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی کشور گفت: سال آینده کرایه تاکسی گران نمی شود و در قیمت فعلی خود باقی می‌ماند.

کرایه تاکسی گران نمی شود / راه اندازی تاکسی اینترنتی در اردبیلبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ رحیم سعیدی عضو هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی کشور  بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده براساس ثابت ماندن قیمت بنزین در سال آینده کرایه تاکسی نیز  افزایش نمی‌یابد و در قیمت فعلی خود باقی می‌ماند که این موضوع باید مورد توجه واقع شود.

وی افزود: رانندگان در این زمینه باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و اجازه هیچ قیمت‌گذاری علاوه بر قیمت‌گذاری تاکسیرانی ندارند و انتظار می‌رود که قیمت فعلی را سال آینده نیز ملاک قیمت‌گذاری خود قرار دهند، چرا که در غیر این صورت با این افراد برخورد قانونی انجام می‌شود.

عضو هیئت‌ مدیره سازمان تاکسیرانی کشور گفت: در حال حاضر 600 دستگاه تاکسی در اردبیل نوسازی شده و نوسازی 127 دستگاه تاکسی نیز در این استان در دستور کاری قرار داده شده است که امیدواریم با انجام این اقدامات بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر در رابطه با پاکسازی هوا و تامین امنیت جانی مسافران برسیم.

سعیدی بیان کرد: خدمات‌رسانی به عموم مردم از جمله اقداماتی است که انتظار داریم در این زمینه تاکسیرانان سعی و تلاش ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و خدمات‌رسانی مطلوبی نسبت به مردم داشته باشند.

وی افزود: تاکسی‌های درون‌شهری، بی‌سیم و فرودگاه در ایام تعطیلات نوروزی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند تا بتوانیم از این طریق مطالبات و خواسته‌های بحق مردم را برطرف کرده و در راستای جلب رضایت آنان گامهای موثری برداریم و از این طریق وضعیت خدمات‌دهی تاکسیرانان به مردم بهبود یابد.

عضو هیئت‌ مدیره سازمان تاکسیرانی کشور با اشاره به راه‌اندازی تاکسی اینترنتی در اردبیل تصریح کرد: این اقدام که برای نخستین بار در اردبیل انجام می‌شود با هدف ارائه خدمات مطلوب در کمترین زمان به مردم است و سال آینده شاهد عملیاتی بودن سامانه پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسیها در اردبیل خواهیم بود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
امیدواریم