آغاز عملیات ایجاد شبکه فیبر نوری در عالی‌شهر

در ادامه سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان بوشهر ظهر امروز عملیات ایجاد شبکه فیبر نوری در عالی‌شهر بوشهر آغاز شد.

آغاز عملیات ایجاد شبکه فیبر نوری در عالی‌شهر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در آئین عملیات اجرای فیبر نوری در واحدهای مسکونی عالی‌شهر بوشهر،محمود واعظی وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات با بیان اینکه اجرای پروژه دولت الکترونیک یکی از پروژه‌های افتتاحی در دهه مبارک فجر است اظهار داشت: در اجرای این پروژه که 1700 نوع خدمت به مردم ارائه می‌شود زیرساخت آن اجرای شبکه فیبر نوری است که با هماهنگی دستگاه‌های مختلف اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه اجرای شبکه فیبر نوری در عالی‌شهر در نوع  خود از پروژه‌های مهم در این وزارتخانه است افزود: برای اجرای این پروژه بخش خصوصی 50 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌کند  که با تکمیل آن  3 هزار 300 خانوار از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

محمود واعظی بیان کرد: در اجرای این پروژه خدمات ارتباطی تلفن ثابت و اینترنتی به واحدهای مسکونی به وسیله شبکه فیبر نوری ارائه می‌شود که از کیفیت و اهمیت بالایی برخوردار است.

اجرای طرح اینترنت پر سرعت نسل چهارم برای 422 روستای استان بوشهر از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات بود که به طور همزمان در روستای گورک شهرستان تنگستان آغاز شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.