افتتاح 700 طرح مخابراتی در استان بوشهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بهره‌برداری 700 طرح مخابراتی در استان بوشهر خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتبار بیش از دو هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

افتتاح 700 طرح مخابراتی در استان بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود واعظی صبح امروز با حضور در گلزار شهدای بوشهر نسبت به شهدای والامقام ادای احترام کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به عنوان رئیس کمیسیون همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه منصوب شده در سفر به استان بوشهر در نشست با صادر کنندگان و بازرگانان استان بوشهر راه‌های توسعه صادرات  محصولات آبزیان و کشاورزی  این استان در شهرستان گناوه بررسی می‌شود.

در این سفر صدها طرح مخابراتی افتتاح می‌شود که وزیر ارتباطات و فناوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این سفر افزون بر700 طرح مخابراتی در این استان با اعتبار بیش از دو هزار میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

واعظی با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای زیرساخت‌های مهم مخابراتی است خاطر نشان کرد: این استان در حوزه  پروژه‌های مخابرات روستایی از جایگاه مهمی برخوردار است چراکه زیرساخت‌های خوبی در این عرصه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه نسل سوم و چهارم تلفن همراه در استان بوشهر ایجاد شده تصریح کرد: اجرای شبکه فیبر نوری در استان بوشهر ظرفیت توسعه پروژه‌های مختلف را افزایش داده که بخشی از این طرح‌ها امروز افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.