مربی تیم سیاه جامگان:

بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم

دهقانی گفت: با توجه به شکستی که تیم پرسپولیس مقابل ذوب آهن در اصفهان متحمل شد، به طور قطع و یقین بازی دشواری را مقابل این تیم خواهیم داشت.

عباس دهقانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی حساس سیاه جامگان برابر پرسولیس بیان کرد: با توجه به شکستی که تیم پرسپولیس مقابل ذوب آهن در اصفهان متحمل شد، به طور قطع و یقین بازی سخت و دشواری را مقابل این تیم خواهیم داشت، چرا که تیم پرسپولیس با برد در این دیدار می تواند به عنوان قهرمانی نیم فصل دست پیدا کند.

وی ادامه داد: تیم صدرنشین پرسپولیس خواستار این بود که که نیم فصل نخست را بدون باخت به اتمام برساند،که این اتفاق با شکست برابر ذوب آهن از بین رفت به همین علت با تمام توان در مقابل تیم سیاه جامگان حاضر خواهد شد تا تعداد شکست و مساوی هایش بیشتر نشود.

وی در ادامه افزود: کادر فنی به دنبال تمهیداتی هست تا بتوانیم در مقابل پرسپولیس ضمن ارائه بازی درخشان در پایان با امتیاز به مشهد بازگردیم.

دهقانی در مورد جدایی قدیمی پور از این تیم گفت: قدیمی پور به دنبال جدایی از سیاه جامگان است، هیچ منعی ندارد و او می تواند بدون هیچ مشکلی از تیم ما جدا شود. ضمن اینکه مسعود همامی یکی از دروازه بانان با تجربه لیگ محسوب می شود و در ادامه لیگ می تواند به عنوان دروازه بان در تیم ما فعالیت کند. از طرفی خود قدیمی پور هم تمایلی به ماندن در سیاه جامگان نداشت و در بازی برابر پیکان نتوانست سطح توقعات کادر فنی را بر آورده کند و صلاح را بر این دید که قراردادش را فسخ و از سیاه جامگان به صورت دوستانه جدا شود.

مربی تیم سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که در نیم فصل دوم چه بازیکنانی را جذب خواهند کرد،اظهار کرد: تیم ما در بعضی از پست ها با ضعف هایی روبرو است که سعی داریم در نیم فصل دوم با جذب نفرات مد نظر کادر فنی آنها را ترمیم کنیم. همچنین پس از بازی برابر پرسپولیس لیست بازیکنان مازاد را در اختیار مدیران باشگاه ها قرار می دهیم تا بازیکنانی که نمی توانند برای تیم ما مفید باشند از جمع ما جدا شوند.

تمام تلاشمان را می کنیم تا در ادامه لیگ بتوانیم با شرایط بهتری مسابقات مان را دنبال کنیم.در نیم فصل دوم با توجه به امتیازات فراوانی که تاکنون از دست داده ایم برای جبران کار سختی را در پیش داریم.

وی درمورد اینکه چه زمانی لیست مازاد این تیم معلوم می شود،عنوان کرد: با توجه به بازی حساسی که در برابر پرسپولیس در پیش داریم تمام تمرکزمان معطوف این دیدار شده است و پس از برگزاری این بازی در نشستی که با مدیران خواهیم داشت با توجه به شرایط تیم اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد.

دهقانی با توجه به برنامه ریزی تیم در تعطیلات مبنی بر برگزاری اردو و دیدار تدارکاتی ،پاسخ داد: هنوز برنامه ریزی خاصی برای تعطیلات نیم فصل تنظیم نشده است. در صورتی که تعطیلات لیگ کوتاه مدت باشد به اردو نخواهیم رفت زیرا با توجه به بازی های فشرده ای که در نیم فصل نخست سپری کرده ایم چند روزی را باید به بازیکنان تیم استراحت دهیم. به طور حتم در تعطیلات و پیش از شروع نیم فصل دوم با صلاحدید کادر فنی با یکی از تیم های لیگ برتری یک دیدار تدارکاتی را برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف تیم سیاه جامگان در لیگ،گفت: قطعا از عملکرد تیم رضایت نداریم ،زیرا هدف گذاری باشگاه دست یابی تیم سیاه جامگان به رتبه تک رقمی پس از پایان نیم فصل بود که این نتیجه حاصل نشد. تیم سیاه جامگان هم اکنون در جایگاه مناسبی قرار ندارد اما سعی می کنیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری را بدست آوریم.

دهقانی درباره اینکه چه زمانی مبالغ کادر فنی پرداخت می شود،بیان کرد: خوشبختانه طی صحبت هایی که خداداد عزیزی با کادر مدیریتی باشگاه انجام داده،قرار است تا پایان هفته جاری بخشی از مبالغ کادر فنی به حساب آنان واریز شود.

مربی تیم سیاه جامگان در پایان در مورد شایعاتی مبنی بر جدایی ایوب کلانتری از این تیم در نیم فصل دوم خاطر نشان کرد: ایوب یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم سیاه جامگان محسوب می شود، کادر فنی صلاح دید از ایوب در بازی برابر ماشین سازی استفاده نکند.او از توانایی های فنی زیادی برخوردار است تاکنون هم توانسته است برای تیم ما بازی های قابل قبولی را ارائه دهد.شاید خود ایوب دوست ندارد در نیم فصل دوم در جمع مشکی پوشان مشهدی حضور داشته باشد.

تمام بازیکنان تیم آزاد هستند در صورتی که تمایل به ماندن در تیم نداشته باشند می توانند به کادر فنی مراجعه کنند و از این تیم به طور دوستانه جدا شوند.امیدوارم در نیم فصل دوم هم کلانتری در جمع ما حضور داشته باشد و بتواند همچون گذشته برای تیم ما مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار