دهقانی: شهردار مشهد قول مساعدت مالی داد/ نیم فصل تغییراتی در سیاه جامگان می دهیم

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: شهردار مشهد برای حل مشکلات مالی تیم قول مساعدت مالی داده است.

عباس دهقانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اینکه آیا مشکلات مالی این تیم برطرف شده است یا خیر، افزود: متاسفانه هنوز مشکلات مالی تیم پا برجاست، اما طبق گفته مسئولان باشگاه قرار است 5 روز پیش از بازی با استقلال خوزستان بخشی از مبالغ بازیکنان پرداخت شود.
برهمین اساس در این چند وقت اخیر صحبت های خوبی بین مدیران باشگاه سیاه جامگان با شهردار مشهد انجام شده تا به مرور زمان مشکلات مالی که گریبانگیر باشگاه شده حل شود.

وی درمورد وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان بیان کرد: با توجه به منتفی شدن اردوی کیش قرار است تا پیش از آغاز هفته یازدهم لیگ برتر، با صلاحدید خداداد عزیزی یک دیدار تدارکاتی را با یکی از تیم های لیگ برتری برگزار کنیم.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان درمورد وضعیت بازیکنان تیم گفت: خوشبختانه شرایط خوبی در تمرینات حاکم است، بازیکنان از لحاظ روانی در وضعیت مطلوبی به سر می برند. خداداد در این مدتی که به مجموعه تیم اضافه شده روابط خوبی با اعضای تیم برقرار کرده است، امیدوارم مدیریت باشگاه طی روزهای آتی به تعهداتشان نسبت به بازیکنان تیم پایبند باشند تا بازیکنان در ادامه فصل با انگیزه بیشتری بازی های شان را دنبال کنند.

دهقانی در خصوص بازی با استقلال خوزستان تصریح کرد: بازی خیلی سختی مقابل این تیم در اهواز خواهیم داشت، بالاخره این تیم یکی از تیم های موفق لیگ برتر فوتبال در این یکی دو سال اخیر محسوب می شود از طرفی با توجه به اینکه این دیدار در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار می شود و در دیدار گذشته خودشان مغلوب تیم ذوب آهن شدند، به همین علت پیش بینی می شود با تمام توان مقابل ما به میدان خواهند آمد تا بتوانند دست پر زمین مسابقه را ترک کنند. البته ما هم امیدوار هستیم به روند نتایج ضعیف مان در این چند هفته اخیر پایان دهیم و با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند بتوانیم با تدابیر خداداد عزیزی سه امتیاز بازی را بدست آوریم تا وضعیتمان را در جدول بهبود بخشیم.


دهقانی در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون محمدرضا خانزاده و حمیدرضا علی عسگری با قدرت در تمرینات تیم حضور دارند، حضورشان در ادامه فصل بستگی به نظر خود بازیکنان دارد که آیا مایل به همکاری مجدد با تیم سیاه جامگان تا پایان فصل هستند یا خیر.البته باید بگویم به طور حتم چند بازیکنانمان در نیم فصل از سیاه جامگان جدا خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار