مربی تیم فوتبال سیاه جامگان:

بازی سختی مقابل استقلال خوزستان خواهیم داشت/پول نرسد،خداداد می رود

عباس دهقانی گفت: بازی بسیار دشواری را مقابل استقلال خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر خواهیم داشت.

عباس دهقانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی با پدیده بیان کرد: بازی خوب و جانداری را مقابل این تیم ارائه کردیم، اعضای تیم توانستند نکاتی را که در تمرینات به آنها گوشزد کرده بودیم در بازی مقابل پدیده به درست اجرا کنند.

وی درباره عملکرد ضعیف تیم پدیده گفت: معتقدم این تیم با توجه به اینکه در دوران بدنسازی قرار دارد،نتوانست با قدرت مقابل ما ظاهر شود.در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار بازیکنان ما بود،البته نباید از  عملکرد تیم پدیده هم چشم پوشی کرد، زیرا توانست در بعضی از دقایق موقعیت های خوبی را روی دروازه ما ایجاد کند که اگر درخشش محمد ناصری نبود نمی توانستیم با چنین نتیجه ای این تیم را شکست دهیم.

دهقانی در خصوص بازی با استقلال خوزستان تصریح کرد: شرایط بازی با استقلال خوزستان متفاوت با تیم پدیده است، بازی خیلی سختی مقابل این تیم در اهواز خواهیم داشت، بالاخره این تیم یکی از تیم های موفق لیگ برتر فوتبال در این یکی دو سال اخیر محسوب می شود.بازیکنان خوبی در خط حمله دارد،سعی داریم در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کنیم. از طرفی با توجه به اینکه این دیدار در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار می شود و در دیدار گذشته خودشان مغلوب تیم ذوب آهن شدند، به همین علت پیش بینی می شود با تمام توان مقابل ما به میدان خواهند آمد تا بتوانند دست پر زمین مسابقه را ترک کنند.  البته ما هم امیدوار هستیم به روند نتایج ضعیف مان در این چند هفته اخیر پایان دهیم و با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند بتوانیم با تدابیر خداداد عزیزی سه امتیاز بازی را بدست آوریم تا وضعیتمان را در جدول بهبود بخشیم.

وی درمورد مشکلات مالی این تیم بیان کرد: طبق گفته مسئولان باشگاه قرار است تا روز سه شنبه درصدی از مبالغ قرارداد بازیکنان به حساب آنان واریز شود.در صورتی که این اتفاق رخ ندهد شخص خداداد عزیزی به بازیکنان اعلام کرده است که دیگر در تمرینات تیم شرکت نخواهد کرد، اعضای تیم می توانند دراین مورد تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.اما با توجه به اینکه خانواده عباسی پیگیر مطالبات بازیکنان هستند می توانم بگویم تا حدود زیادی بازیکنان با خیالی راحت مقابل استقلال خوزستان به میدان خواهند رفت.

دهقانی در پایان خاطر نشان کرد: چون قرار است روز پنج شنبه مقابل استقلال خوزستان به میدان برویم براین اساس تمرینات تیم در اربعین حسینی تعطیل نخواهد بود. در تمرینات به دنبال این هستیم که روی نقاط ضعف و قوت مان کار کنیم تا در ادامه فصل بدون مشکل خاصی مقابل رقیبان مان به میدان برویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار