احتمال احضار ترامپ به دادگاه پیش از ورود به کاخ سفید

"دونالد ترامپ" احتمالا برای دفاع از خود در برابر شکایت عده‌ای از دانشجویان مجبور به حضور در دادگاه خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ "دونالد ترامپ،" رئیس جمهور جدید آمریکا، ممکن است مجبور شود در چند هفته آینده  به موجب شکایتی که تعدادی از دانشجویان پیشین "دانشگاه ترامپ" ارائه کرده‌اند، برای دفاع از خود در دادگاه حاضر شود.

این دانشجویان در شکایت خود بر ضد ترامپ اعلام کرده‌اند در یک دوره از سمینارهای مرتبط با بخش املاک و مسکن که سال 2010 برگزار شده بود، متحمل زیان شده و سرشان کلاه رفته است.

دونالد ترامپ سال‌ها پیش اقدام به تاسیس دانشگاهی به نام "دانشگاه ترامپ" کرد؛ اما این دانشگاه که در حال حاضر وجود خارجی ندارد، نتوانست به تعهدات خود در قبال دانشجویانش عمل کند. در شکایت مطرح شده علیه ترامپ آمده است او با برگزاری برخی سمینارها و با توسل به ترفندها و  شیوه‌های فریبنده برای دانشگاه خود دانشجو جذب کرده است. در دانشگاه ترامپ، دانشجویان در سمینار پرهزینه‌ای شرکت داده می‌شدند که برای آنها فایده‌ای به همراه نداشت. 
قرار است جلسه استماع شهود این پرونده در دادگاه فدرال سن دیه‌گو ایالت کالیفرنیا امروز (پنجشنبه) برگزار شود و پیش بینی می‌شود در صورتی که روند رسیدگی به پرونده به تاخیر نیوفتد و یا پیشنهاد مصالحه از طرف دونالد ترامپ مطرح نشود، رسیدگی به این شکایت 28 نوامبر آغاز خواهد شد.

ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی بارها تاکید کرد در شکایتی که بر ضد وی مطرح شده است، برنده خواهد شد.

وکلای دونالد ترامپ و همچنین وکلای دانشجویان شاکی این پرونده از اظهار نظر در این باره خودداری کردند. 

در یک پرونده مشابه دیگر که "اریک اشنایدرمن،" دادستان کل نیویورک، برای دفاع از حق و حقوق دانشجویان ناراضی دانشگاه ترامپ تهیه کرده است، دانشجویان شاکی اعلام کردند فریب تبلیغات ترامپ را خورده و مبالغ قابل توجهی بالغ بر 35 هزار دلار سرمایه گذاری کرده اند تا با " رمز و رازهای سرمایه گذاری در بخش غیرمنقول" آشنا شوند؛ اما استادانی که بوسیله ترامپ انتخاب شده بودند، مطالب ارزشمندی به آنها یاد نداده‌اند. 

ترامپ پذیرفته است که استادان این سمینارها را شخصا انتخاب می‌کرده؛ اما اطمینان داد اکثر دانشجویان از محتوای این سمینارها ابراز رضایت کرده‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار