اصفهان؛

حریفان بانوان در سطح بین‌الملل به حجاب زنان ایرانی حمله می‌کنند

نائب رئیس بانوان هیأت کشتی استان اصفهان گفت: حریفان به حجاب زن ایرانی حمله می‌کنند تا بتوانند آن را کنار بزنند، چون می‌دانند که زن ایرانی روی حجاب غیرت دارد و به خاطر حفظ آن تسلیم می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ندا واشیانی‌پور دیشب در جلسه هیأت رئیسه هیئت کشتی استان اصفهان در محل شورای شهر اصفهان اظهار کرد: تقید زنان ایرانی به حجاب باعث می‌شود که در دنیا کشتی‌گیران ما نتوانند موفق باشند؛ حریفان به حجاب زن ایرانی حمله می‌کنند تا بتوانند آن را کنار بزنند، چون می‌دانند که زن ایرانی روی حجاب غیرت دارد و به خاطر حفظ آن تسلیم می‌شود.

وی افزود: زنان ما نیازمند فضا هستند تا بتوانند مخاطب خود را به دست آورند؛ باید در مورد فضا برای خانم‌ها برنامه داشته باشیم تا آن‌ها بتوانند به عرصه ورزش ورود پیدا کنند.

نائب رئیس بانوان هیأت کشتی استان اصفهان عنوان کرد: از شهرستان‌ها و از بخش‌های دیگر به اصفهان برای تمرین می‌آیند که می‌طلبد برای این قشر امکانات سخت‌افزاری فراهم کنیم.

وی در پایان ادامه داد: پیشنهاد ساخت خانه دوم کشتی می‌تواند خوب باشد اما تا آن زمان نیاز به مدیریت دارد تا بانوان بتوانند در رشته‌هایی که منعی ندارد، حضور پیدا کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار