اردبیل؛

بدهی 130 میلیارد تومانی اداره غله به کشاورزان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 130 میلیارد تومان بدهی به گندم‌کاران استان اردبیل داریم که به سرعت درصدد پرداخت آن هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی نوبخت افزود: خرید گندم بزرگترین خرید دولتی است که ما در سال زراعی گذشته موفق شدیم 573 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را خریداری کنیم.

وی رقم پرداختی به گندم‌کاران را 730 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون 600 میلیارد تومان از این مبالغ پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل افزود: 130 میلیارد تومان بدهی از بابت خرید گندم به کشاورزان استان اردبیل داریم که امیدواریم هر چه سریع‌تر این بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

نوبخت یادآور شد: ما 130 میلیارد تومان به گندم‌کاران استان بدهکار هستیم و از این بابت که مطالبه آنها به تاخیر افتاده عذرخواهی می‌کنیم.

وی به پیگیری روزانه در این زمینه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مسؤولان کشوری باید در این زمینه اقدام عملی انجام دهند ما هر روز این موضوع را پیگیری می‌کنیم و تلاشمان بر این است تا هر چه سریع‌تر بدهی گندم‌کاران پرداخت شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل عنوان کرد: تا 10 آبان‌ماه به ما وعده دادند تا مطالبه گندم‌کاران استان اردبیل را همزمان با زارعان سایر استان‌ها پرداخت کنند که امیدواریم در این وعده دولت بتواند به تعهدات خود عمل کرده و ما بیش از این شرمنده زارعان استان نباشیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، بدهی ، اداره ، غله ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.