همدان؛

مدال شهادت زیبنده سردار همدانی بود

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: سردار همدانی پس از چهل سال جهاد و رشادت مدال شهادت را نصیب خود کرد.

مدال شهادت زیبنده سردار همدانی بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید همدانی در حسینیه امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه مهمترین شاخصه های یک فرد اخلاق و عملکرد وکارکرد آن است که باید سنجیده شود، اظهار داشت: حسین همدانی در بعد عمل اعتقاد راسخ داشت و از عقلانیت بسیار بالایی برخوردار بود و باید گفت بعد از ایمان قوت عقل داشت.

وی با بیان اینکه سردار همدانی به خداوند متعال و حضرت رسول ایمان کامل داشت، خاطرنشان کرد: همدانی خود را ساخته بود و به درجات هم توجهی نداشت.

صفوی تصریح کرد: سردار همدانی از سال 54 پرچم مبارزه را برافراشته بود و زیر پرچم روحانیت و ولایت حرکت کرد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری یاد آور شد: این شهید بزرگوار از ابتدای انقلاب در تیپ زرهی قهرمان همدان فداکاری های زیادی انجام داد .

این مقام مسئول با بیان اینکه سردار همدانی در دوران دفاع مقدس به خوبی درخشید بیان کرد: وی از مسئولان بزرگی بود که درکنترل و آرام کردن  فتنه 88 نقش مهم و اساسی ایفا کرد.

صفوی با اشاره به اینکه شهید همدانی رزمنده ای مردمی بود ادامه داد: او تجربیات خود را در سوریه به خوبی اجرا کرد وسرانجام در 16 مهر ماه سال 94 مدال شهادت را نصیب خود کرد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه در 3 سال گذشته تاکنون 300 هزار نفر در سوریه شهید  و9 میلیون نفرنیز آواره شده اند، اذعان داشت:چه کسی باور می کند در یک سال ونیم سعودی ها  مردم را بمباران می کنند و تاکنون 100 میلیارد دلار سلاح خریداری کردند.

سردار سرلشکرصفوی اظهار داشت: آمریکایی ها تا مفرغ در خون شهدای یمن و سوریه غرق شده اند و این موضوع به نفع اسراییل است اما باید گفت آمریکا قدرتش روبه افول است.

وی ادامه داد: طرح آمریکایی‌ها، اردنی‌ها و عربستان برای شکست دولت مردمی سوریه پس از 5 سال ناکام ماند و پیروزی ‌جبهه شرقی حلب  نیز نزدیک است.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.