همدان؛

رودباری سکان دار حمل و نقل جاده ای استان شد

در معارفه مدیرکل اداره حمل و نقل و پایانه ای، رودباری سکان دار حمل و نقل و پایانه ای استان همدان شد.

رودباری سکان دار حمل و نقل جاده ای استان شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نصرت الله حیدری مدیرکل پیشین حمل و نقل و پایانه ای استان با اشاره به اینکه  تمامی محورهای همدان به دوربین‌های ثبت تخلف تجهیز می‌شود  گفت: تاکنون بیش از ۲۰ میلیون مسافر در همدان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند.

وی به تفکیک راهداری از حوزه راه وشهر سازی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به مصوبه شورای عالی اداری کشور تفکیک راهداری از حوزه راه و شهرسازی به اداره کل راهداری و حل و نقل جاده‌ای انجام شد.

وی  به تشکیل اداره کل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد واظهار داشت: تلاش بر این بود تا نیروی انسانی، تجهیزات و ساختمان موجود در حوزه راهداری به این اداره کل جدید منتقل شود که 90 درصد از این امکانات منتقل شده است      .

وی با بیان اینکه استان همدان 70 درصد ترافیک غرب کشور را تحمل می‌کند، خاطر نشان کرد: همدان دارای پنج هزار کیلومتر راه است که 85 کیلومتر از این میزان آزادراه بوده و این وضعیت نشان دهنده اهمیت و جایگاه محورهای استان همدان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: 11 دستگاه ثبت تخلف در سطح محورهای همدان نصب شده که تا پایان سال تمامی محورها به این دستگاه‌ها  نیزمجهز می‌شود.
وی از وجود 15 دستگاه دوربین نظارت تصویری در سطح جاده‌های همدان خبر داد و افزود: در جاده  های همدان 50 دستگاه ترددشمار فعال است که این تعداد تا پایان امسال به 70 دستگاه افزایش خواهد یافت.

حیدری از فعالیت دو دستگاه توزین الکترونیک در سطح استان همدان خبر داد و بیان کرد: این دستگاه‌ها سبب شده تا زمان و وقت رانندگان کمتر گرفته شده و ترافیکی نیز در محورهای ایجاد نشود که رضایتمندی رانندگان را نیز در پی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان به  صدور بیش از دو میلیون فقره بارنامه در سه سال گذشته اشاره وعنوان کرد: شرکت‌های مسافری استان همدان در سه سال گذشته یک میلیون و 740 هزار سفر را انجام داده‌اند که منجر به جابه‌جایی 20 میلیون و 170 هزار مسافر شده است.

وی با اشاره به اینکه 5 باب مجتمع خدمات رفاهی جاده‌ای در استان همدان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: تاکنون 6 هزار و 759 کارت هوشمند برای رانندگان استان همدان صادر شده است.

گفتنی است در این مراسم از خدمات نصرت الله حیدری مدیر پیشین این اداره کل قدردانی و رودباری به عنوان مدیرکل جدید این اداره معرفی شد.


انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار