همدان؛

نمایش 35 فیلم کوتاه فیلمسازان جوان در ملایر

مدیر انجمن سینمای جوان ملایر گفت: در طول این 3 روز 35 فیلم کوتاه شاخص از فیلم سازان جوان اکران و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

نمایش 35 فیلم کوتاه فیلمسازان جوان در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فریدون محمودی در آئین اختتامیه هفته فیلم و عکس ملایر به برگزاری ویژه برنامه های هفته فیلم و عکس همزمان با سراسر کشور در دفتر ملایر از 3 تا 5 مهرماه، اشاره و گفت: برگزاری این هفته طرحی از سوی ستاد مرکزی بود و بهانه ای خوب و ماندگار برای دورهمی هنرمندان و تبادل دانش و تجربیات بین فیلمسازان و عکاسان آینده این دیار به شمار می رود.

وی به برپایی نمایشگاه تخصصی عکس، شامل 30 قطعه عکس از آثار برگزیده عکاسان گروه روزنه با مدیریت مصطفی میرشاهولد و پخش 20 فیلم کوتاه شرکت کننده در سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران و اکران چند فیلم بلند سینمای از مجموع فیلم های برنده سیمرغ بلورین سی و سومین جشنواره فیلم فجر، اشاره کرد.

محمودی یادآورشد: همچنین نشست های تخصصی نقد و بررسی فیلم های کوتاه به نمایش درآمده و ورکشاپ عکاسی با حضور اساتید این رشته و انتخاب بهترین عکس های عکاسان دفتر انجمن سینمای جوانان دفتر ملایر، برگزار شد.

مدیر انجمن سینمای جوانان ملایر خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته 24 فیلم کوتاه توسط هنرمندان جوان این مرکز تولید شده است، همچنین ثبت نام  کلاس های کارگردانی، تصویربرداری، تدوین، فیلمنامه نویسی، عکاسی و .. در دفتر ملایر آغاز شده و پس از طی دوره های آموزشی به هنرمندان گواهی نامه معتبر داده خواهد شد.

انتهای پیام/ ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار