اردبیل؛

افزایش تعداد مستمری‌بگیران در استان اردبیل

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: هم‌اکنون آمار مستمری بگیران در استان اردبیل افزایش یافته و به ۳۷ هزار نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سعید بشرخواه در همایش مدیران دستگاه‌های اجرایی در اردبیل اظهار داشت: آمار مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در سال گذشته 29 هزار نفر بود که هم‌اکنون این امر به 37 هزار نفر رسیده و افزایش چشم‌گیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های اساسی بیمه تامین اجتماعی ارائه خدمات به مستمری‌بگیران و افراد تحت پوشش است٬ افزود: بعد از فعالیت دولت یازدهم در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده و امسال هم پیش‌بینی شده خدمات‌رسانی به افراد تحت پوشش در جامعه افزایش یابد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: بیمه تامین‌اجتماعی گسترده‌ترین نهاد تامین اجتماعی در رابطه با بیمه شاغلان بوده که این نهاد با هدف حمایت از جامعه کارگری و افراد تحت پوشش راه‌اندازی شده و انتظار می‌رود در حوزه خدمت‌رسانی به افراد تحت پوشش تحول عظیمی به وجود آید.

بشرخواه بیان کرد: در حال حاضر 46 درصد جمعیت استان اردبیل تحت پوشش تامین اجتماعی بوده و این در حالی است که در سال‌ گذشته این رقم 41 درصد بوده و این رقم نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.