یو اس ای تودی: اظهارات ترامپ درمورد جاسوس ایرانی، تمسخر وی را به همراه داشت+ تصاویر

روزنامه یو اس ای تودی در گزارشی نوشت تلاش "دونالد ترامپ" بابت ربط دادن جاسوس ایرانی به "هیلاری کلینتون" موجب تمسخر وی در شبکه‌های اجتماعی شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی روزنامه یو اس ای تودی در گزارشی به قلم "ناتالی دیبلاسیو" نوشت: "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تلاش کرد از موضوع اعدام جاسوس هسته‌ای ایران برای ضربه زدن به "هیلاری کلینتون،" رقیب خود از حزب دموکرات، استفاده کند؛ اما با تمسخر کاربران توییتر مواجه شده است.

یو اس ای تودی در گزارشی با نام "بسیاری از مردم می‌گویند، ادعای ترامپ درباره ایران را قبول ندارند" نوشت: "دونالد ترامپ" روز دوشنبه با ارسال توییتی مدعی شد: بسیاری از مردم می‌گویند اعدام دانشمند هسته‌ای ایران که به آمریکا کمک کرده بود، به علت ایمیل‌های هک شده هیلاری کلینتون بوده است.

یو اس ای تودی: تمسخر ترامپ به دلیل تلاش برای ربط دادن جاسوس ایرانی به کلینتون+ تصاویر

در ادامه این گزارش آمده است: یو اس ای تودی نتوانست هیچ مدرک و یا شاهدی برای ادعای نامزد جمهوری خواهان در رقابت‌های ریاست جمهوری پیدا کند. سخنگوی قوه قضائیه ایران روز یکشنبه اعلام کرد، یک دانشمند ایرانی به اتهام ارائه اطلاعات برنامه هسته‌ای کشور به آمریکا و به جرم خیانت به کشور اعدام شده است. هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد این اعدام با ایمیل‌های هک شده هیلاری کلینتون یا کمیته ملی دموکرات‌ها ارتباطی داشته است.

یو اس ای تودی: تمسخر ترامپ به دلیل تلاش برای ربط دادن جاسوس ایرانی به کلینتون+ تصاویر

کاربران توییتر به سرعت سراغ توییت ترامپ رفته و با راه اندازی هشتگی به نام "بسیاری از مردم می گویند" (ManyPeopleAreSaying #) به تمسخر این اظهارنظر نامزد جمهوری خواهان پرداخته اند.


در این هشتگ عباراتی مانند "بسیاری از مردم می گویند سفر به ماه دروغ بوده است"، "بسیاری از مردم می گویند ترامپ، طرحی است که استادانه بوسیله روشنفکران ایجاد شده" و ... به چشم می‌خورد.

یو اس ای تودی: تمسخر ترامپ به دلیل تلاش برای ربط دادن جاسوس ایرانی به کلینتون+ تصاویر

دونالد ترامپ پیش‌تر هم مدعی شده بود، فیلمی از تخلیه 400 میلیون دلار در ایران مشاهده کرده؛ اما خیلی زود مجبور شد ادعای خود را پس بگیرد. این جریان نیز سر و صدای زیادی در رسانه‌های آمریکایی به پا کرد.

در آن جریان سی ان ان، نیویورک تایمز، لس آنجلس تایمز، ای بی سی نیوز، دیلی بیست و ... با به کار بردن عناوینی مانند "اعتراف کم‌سابقه"، "اعتراف به دروغ‌گویی" و "پذیرش اشتباه" به انقاد از ترامپ پرداخته بودند.
 
 
پیش از ترامپ، سناتور جمهوری خواه "تام کاتن" نسبت به ذکر نام دانشمند هسته ای اعدام شده ایران در ایمیل های کلینتون انتقاد کرده و گفته بود، هیلاری کلینتون با بی توجهی در ایمیل هایش که در سرور شخصی اش ذخیره شده است، درباره یک دانشمند هسته ای که اخیرا به جرم خیانت در ایران اعدام شده، گفتگو کرده است.
 
 
به نوشته واشنگتن اگزمینر وی در گفتگو با برنامه "در محضر ملت" از اقدام کلینتون ابراز ناخرسندی کرده بود.

 "شهرام امیری،" کارشناس صنعت پزشکی هسته‌ای، سال 1388 در سفر حج عمره ناپدید شد و پس از 13 ماه غیبت در تیر ماه  ۱۳۸۹ به دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا مراجعت کرد و در مدت کوتاهی به ایران بازگشت.

یو اس ای تودی: تمسخر ترامپ به دلیل تلاش برای ربط دادن جاسوس ایرانی به کلینتون+ تصاویر

تحقیقات میدانی درباره عملکرد "شهرام امیری" نشان داد وی اطلاعات محرمانه را به آمریکا فروخته است. حجت الاسلام والمسلمین "غلامحسین محسنی اژه ای،" سخنگوی قوه قضائیه، اخیرا در نشست خبری اعلام کرد شهرام امیری به جرم جاسوسی برای آمریکا اعدام شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار