یاسوج؛

درآمدزایی راهکار مشکل کمبوداعتبارآموزش وپرورش

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: حرکت به سوی درآمدزایی جزو راهکارهای مهم کاهش مشکل کمبود اعتبار، امکانات و تجهیزات این اداره کل است.

درآمدزایی راهکار مشکل کمبوداعتبارآموزش وپرورشبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ اردشیر یاری گفت: به منظور پیگیری امور قابل واگذاری اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی در راستای درآمدزایی کمیته درآمد در این اداره کل تشکیل و راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد با مشکل کمبود امکانات و تجهیزات آموزشی مواجه است که از مردم و خیرین استان انتظار می رود در این زمینه تلاش و همکاری لازم را داشته باشند.

یاری اظهار کرد: برای کاهش مشکل کمبود امکانات و تجهیزات آموزشی علاوه بر برگزاری نشست هایی با استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد مکاتبه هایی نیز با مسئولان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و کشور انجام شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور و وجود مشکلات مالی در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مقوله رفاه معیشتی فرهنگیان استان و نیروهای انسانی این اداره کل همواره مدنظر است و در همین راستا نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

یاری با تبریک 17 مردادماه روز خبرنگار، ابراز داشت: خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد می توانند با معرفی هر چه بیشتر ظرفیت ها و توانمندی های این استان و گوشزد کردن نقاط ضعف کمک بسزایی به رشد و توسعه روزافزون استان و کاهش مشکلات اداره کل آموزش و پرورش کنند.

بیش از 148 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.