یاسوج؛

عارف: موفقیت های دولت یازدهم چشمگیر بوده است

رئیس فراکسیون امید گفت: موفقیت ها ی دولت یازدهم چشمگیر بوده و از مهمترین آنها نیز می توان به توافق برجام، مهار تورم و طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمدرضا عارف در جمع خبرنگاران شهرستان گچساران که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: مطالبات توافق برجام نیاز به پیگیری هر چه بیشتر دارد تا حقوق مسلم ملت ایران از غربی ها گرفته شود.

وی بیان کرد: طرح تحول نظام سلامت با مشکل منابع مالی مواجه است که در صورت رفع شدن در ارتقای شاخص های سلامت مردم موثر خواهد بود.

عارف اظهار کرد: از آنجا که دولت یازدهم در شرایط خاص کشور فعالیت خود را آغاز کرد باید نمره قبولی به آن داده شود.

وی عنوان کرد: مردم انتظارات به حق از جمله ایجاد اشتغال و بهبود معیشت را از دولت تدبیر و امید دارند که پیگیری آنها از برنامه های دولت و مجلس شورای اسلامی است.

عارف ابراز داشت: یکی از اهداف مهم اصلاح طلبان حضور هر چه بیشتر مردم در تمامی انتخابات ها و ایجاد فضای رقابتی در این زمینه و ترجیح دادن منافع ملی به جای منافع شخصی و یا جناحی و حزبی است.

رئیس فراکسیون امید افزود: تجمیع نیروهای اصلاح طلب و متعادل از مهمترین سیاست های اصلاح طلبان محسوب می شود.

عارف گفت: مشکل اصلی اصلاح طلبان در دهه 80 شرکت کردن یا نکردن در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بود اما اکنون این موضوع برای آنان اهمیت ندارد و با تعامل لازم بین خود حل شده است.

وی بیان کرد: اصلاح طلبان اکنون برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی سال 96 دارای برنامه هستند.

عارف اظهار کرد: تلاش می شود که اعتدال ایجاد شده در سال های 92 تا 94 بین اصلاح طلبان با راهبردهای گفتمان اصلاحات و حفظ شکل موجود همچنان پابرجا بماند.

وی عنوان کرد: در زمینه کاندیداهای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 تاکنون هیچ اجماعی انجام نشده و برنامه ها نیز تا حدود سه هفته آینده انجام می شود.

عارف ابراز داشت: پیروزی های اصلاح طلبان نتیجه اهمیت دادن به خرد جمعی با برگزاری 100 تا 120 جلسه با حضور نخبگان اصلاح طلب در سراسر کشور است.

وی افزود: مهمترین سیاست های کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی شامل توسعه علم و فناوری، افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان و ارتقای کیفیت آموزش است.

20 نفر از خبرنگاران آقا و خانم شهرستان گچساران در قالب اردوی سه روزه از صحن علنی مجلس شورای اسلامی بازدید کردند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.