اصفهان؛

ساماندهی پوشاک مدارس شهرستان کاشان

پوشاک مدارس شهرستان کاشان برای سال تحصیلی 96 – 1395 با هدف ارتقاء کیفیت بین واحدهای صنفی اتحادیه پوشاک شهرستان ساماندهی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری کاشان گفت:این اقدام برای توجه به تولیدات داخلی و تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل است.

مسعود خاندایی افزود: استفاده از لباس فرم باعث هماهنگی بین دانش آموزان مدارس شده و از ترویج استفاده از لباس ها با مارک ها و تصاویر متفاوت و گاهاً خارجی پیشگیری می کند.

وی ادامه داد: در طرح ساماندهی پوشاک مدارس تلاش شده تا همه ی کارگاههای تولیدی شهرستان بتوانند در این طرح مشارکت داشته و فضای رقابتی برای افزایش کیفیت و کاهش قیمت و بروز و ظهور خلاقیت ها در طرح و رنگ لباس فرم دانش آموزان مدارس فراهم گردد.

خاندایی یادآور شد: اشکالاتی نظیر یکنواختی ، کیفیت پایین و رنگ نامناسب در استفاده از لباس فرم برای دانش آموزان مطرح گردیده است که این اشکالات با همفکری و همکاری مدیران مدارس ، اولیا و مربیان و متصدیان کارگاههای تولیدی لباس، قابل رفع است. استفاده از رنگ های مناسب ، جنس با کیفیت و داخلی و همچنین دوخت دو لباس فرم متنوع برای دانش آموزان می تواند برای این طرح مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مدیران مداس بر اساس این طرح و به منظور ایجاد رقابت سالم بین واحدهای صنفی ، واحد صنفی مورد نظر خود را پس از مذاکره و با لحاظ قیمت مورد تایید اتحادیه صنف پوشاک و به همراه نمونه کار مورد توافق به اتحادیه معرفی و اتحادیه مجوز لازم و قرارداد همکاری را برای واحد صنفی بر اساس توانایی و ظرفیت واحد صنفی و رعایت عدالت در توزیع صادر خواهد نمود.

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری کاشان تأکید کرد: مسئولیت ضمانت حسن انجام کار واحدهای صنفی به عهده اتحادیه صنف پوشاک می باشد و کمیته بازرسی و نظارت با حضور نمایندگان آموزش و پرورش ، اتحادیه صنف پوشاک و بازرسی اصناف و اداره صنعت معدن و تجارت تشکیل و مراحل اجرای طرح را ارزیابی و نظارت خواهند نمود که گزارش های کارشناسی این کمیته مبنای تصمیم گیری های بعدی در سال های آتی خواهد بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.