اهواز؛

تشدید اقدامات بهداشتی در ماه مبارک رمضان

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شوشتر اعلام کرد: طرح نظارت براماکن عرضه فرآورده های خام دامی در ایام ماه مبارک رمضان با تشکیل اکیپ های ویژه در سطح این شهرستان تشدید می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر معینی اظهار داشت: طرح  نظارتی ماه مبارک رمضان با هدف تامین امنیت غذایی همشهریان عزیز از اول این ماه مبارک در شهرستان شوشتر آغاز شد.

وی از تشکیل اکیپ های سیار بازرسی دامپزشکی صبح و عصر و حتی ایام تعطیل خبر داد و افزود: نظارت ها به صورت همزمان در سطح شهرستان شوشتر توسط مامورین دامپزشکی در ماه مبارک رمضان انجام می گردد.

معینی تصریح کرد: بازرسان در قالب اکیپ های ویژه بهداشتی نظارت بر مراکز تولید، عرضه و فروش فرآورده های خام دامی در 2 نوبت کاری صبح و عصر بر عهده خواهند داشت.

به گفته معینی مراکز توزیع و عرضه فرآورده های دامی، رستوران ها، هتل ها، کبابی ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی، کشتارگاه و سردخانه ها از اماکن تحت نظارت دامپزشکی هستند.

رئیس دامپزشکی شهرستان شوشتر بر خرید گوشت و فرآورده های خام دامی از مراکز معتبر از سوی مردم تاکید کرد و اذعان داشت: شهروندان در حین خرید حتما به تاریخ تولید و انقضاء و مجوز سازمان دامپزشکی کشور بر روی محصولات توجه کنند.

دکتر معینی در پایان از همشهریان خواست گزارشات تخلف های بهداشتی در شهرستان شوشتر را به شماره های تماس اداره دامپزشکی( 36241025)و (36241026 )اعلام نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.