اهواز؛

25 روستای شادگان در معرض خطر سيلاب

فرماندار و رئيس ستاد مديريت بحران شادگان هشدار داد: 25 روستای این شهرستان كه در حاشيه رودخانه های كارون و جراحی است، در معرض خطر سيلاب قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهروز فرج اللهي گفت: این روستاهای در معرض سيلاب داراي جمعيتي حدود 16 هزار و 300 نفر مي باشند.

وي خاطرنشان کرد: تمهيدات لازم براي مقابله با طغيان رودخانه ها انديشيده شده و اطلاع رساني به روستائيان و كشاورزان براي آمادگي مقابله با بحران نيز انجام شده است.

فرج اللهی به ساكنان حاشيه تالاب شادگان در خصوص بالا آمدن آب و بروز سيلاب هشدار داد و بیان داشت: ساكنان حاشيه تالاب و ساكنان روستاي صراخيه در معرض خطر سيلاب می باشند.

فرماندار شادگان خطاب به كشاورزاني كه در اين سيلاب دچار خسارت شوند اظهار کرد: با ارائه مستندات از خسارت هاي كشاورزي، اعتبارات خسارت پرداخت خواهد شد.

بارش هاي 3 روز گذشته در شمال خوزستان و استان هاي مجاور آن باعث افزايش روان آب ها و نيز طغيان رودخانه كارون در استان خوزستان شده است.

طغيان كارون در شهرهاي دزفول، شوش و شوشتر در استان خوزستان باعث به زير آب رفتن چندين روستا و نيز تخريب بخش عظيمي از اراضي كشاورزي اين مناطق شده است.

انتهای پیام/ن - س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.