دوسالانه سرو نقره ای با رونمایی از کتاب این انجمن به کار خود پایان داد

مراسم رونمایی از کتاب سرو نقره ای 94 انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با حضور هیئت مدیره جدید در مجموعه لاجوردی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته در چهارم اسفند ماه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران به همراه جمع زیادی از اعضای این انجمن و دبیر و مدیر هنری دوسالانه سرو نقره‌ای 94 در مجموعه لاجوردی طی مراسمی از کتاب این دوسالانه رونمایی کردند.

در ابتدای این مراسم که بعد از بازدید شرکت‌کنندگان از چاپخانه هنر معاصر که کتاب در آن به چاپ رسیده بود و نمایش فیلمی کوتاه از نحوه تهیه این کتاب آغاز شد، ابراهیم حقیقی رئیس هیئت مدیره انجمن ضمن ابراز خرسندی از این رویداد و خوشامدگویی به حاضران گفت: من از اینکه امروز این تعداد از اعضا را در رده‌های مختلف سنی و بعد از مدت‌ها کنار هم می‌بینم بسیار خرسند هستم.

وی ادامه داد: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا در آینده نیز همه همینطور کنار هم باشیم؛ چرا که پشت این تعریف گلایه‌ای نیز نهفته است. زیرا اعضاء انجمن تا قبل از این فرصت در چندسال گذشته در رویدادهای دیگر این انجمن چون مجمع و انتخابات صنفی، انتخاب هیئت مدیره و ... شرکت نمی‌کردند و یا در جلسات به دلیل مشغله‌هایی حاضر نمی‌شدند.

حقیقی اضافه کرد: به علت برخی از این مسائل برای اولین بار دور گذشته انتخابات انجمن به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا به دور دوم کشیده شد که دلایل این اتفاق باید بررسی شود. اما این مراسم و حضور این تعداد علاقه‌مند برای ما حاوی این پیام است که ما می‌توانیم مانند سال‌های قبل همه در کنار هم باشیم و به جای تصمیم‌گیری تعداد محدودی از اعضای هیئت مدیره با هم در انجمن این کار را انجام دهیم.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با اشاره به عدم پرداخت مبالغ حمایتی از طرف شهرداری و سازمان‌های دیگر خاطرنشان کرد: متاسفانه شهرداری و دیگر سازمان‌هایی که قول حمایت از رویداد مهمی مانند سرو نقره‌ای را داده بودند پرداختی در این زمینه نداشته‌اند و ما امیدواریم که زین پس با پرداخت معوقات و نیز همکاری‌های آتی به صورت منظم، انجمن بتواند فعالیتهای خود را به شکل بهتری انجام دهد و در آخر از احسان لاجوردی و مجموعه لاجوردی نیز جهت حمایت و اتمام این پروژه و ناتمام نگذاشتن آن تشکر و قدردانی می کنم. 

در ادامه احسان مهدوی دبیر سرو نقره ای 94 عنوان کرد: از امشب همه دست‌اندرکاران سرو 94 میتوانند به آرامی و با آسودگی بخوابند، چرا که با رونمایی از این کتاب که آخرین بخش ناتمام از این رویداد بوده، دوسالانه بالاخره به پایان خودش رسید.

وی در ادامه از هیئت مدیره قبلی نیز تشکر و برای هیئت مدیره جدید آرزوی موفقیت کرد.

در بخش دیگری بهرام کلهرنیا یکی از اعضای هیئت مدیره از فرهاد فزونی مدیر هنری کتاب سرو نقره‌ای دعوت به صحبت کرد.

فزونی نیز در مورد طراحی کتاب و هویت بصری این رویداد سخنانی را عنوان کرد و ضمن صحبت‌هایش از همکاری با انجمن گرافیک، روند طراحی این کتاب و حواشی آن گفت.

وی در پایان اظهار داشت: این مجموعه برای من تجربه آموزنده و جذابی بود و من بابت حضورم در این جمع نیز بسیار خرسند هستم.

پس از این صحبت‌ها و گرفتن عکس یادگاری، اعضای انجمن کتاب‌های خود را از انتشارات هنر معاصر تحویل گرفتند و انجمن صنفی طراحان گرافیک کار نیمه تمام خود را به پایان رساندند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار