با موافقت نمایندگان؛

کلیه مواد لایحه بیمه اجباری حوادث طبیعی ساختمان برای اصلاح به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد

با موافقت نمایندگان کلیه مواد لایحه بیمه اجباری حوادث طبیعی ساختمان برای اصلاح به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد.

کلیه مواد لایحه بیمه اجباری حوادث طبیعی ساختمان برای اصلاح به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایندگان در صحن علنی امروز دوشنبه 12 بهمن ماه مجلس ماده 1 لایحه بیمه اجباری حوادث طبیعی ساختمان را که پیش از این کلیات آن را مورد تصویب قرار داده بودند، بررسی کردند.

ماده 1 این لایحه و تبصره آن مورد موافقت نمایندگان قرار نگرفت، لذا لاریجانی رئیس مجلس برای حذف آن رای‌گیری انجام داد که نمایندگان با حذف آن نیز موافقت نکردند، در نتیجه این ماده و تبصره آن به کمیسیون اقتصادی برای تصحیح و بررسی بیشتر ارجاع شد.

اما لاریجانی در ادامه این بحث خطاب به اعضای کمیسیون اقتصادی و نمایندگان مجلس تاکید کرد: در بیانات نمایندگان پیرامون این ماده دو نگرانی وجود دارد یکی آنکه ما برای مردم الزامی را به وجود می‌آوریم و اختیار آن را به شورای عالی بیمه می‌دهیم، لذا کمیسیون اقتصادی باید این دو نگرانی را برطرف کند.

رئیس مجلس همچنین افزود: به دلیل آنکه ماده 1 لایحه بیمه اجباری حوادث طبیعی ساختمان پایه بقیه بخش‌ها و مواد دیگر این لایحه است، لذا باید بقیه مواد را هم به کمیسیون اقتصادی ارجاع دهیم تا متناسب با تغییر ماده 1 تصحیح و اصلاح شود.

لذا براین اساس، برای ارجاع ماده 1 الی آخر به کمیسیون اقتصادی در مجلس رای‌گیری انجام شد و نمایندگان با 139 رای موافق و 6 رای ممتنع از مجموع 209 نماینده حاضر در صحن به ارجاع آن رای مثبت دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: لایحه ، بیمه ، اجباری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار