سردار اشتری:

مشکل ما بی‌ثباتی در مرزهای دو کشور شرقی است/ اشرار از آن سوی مرز تیراندازی می‌کنند

فرمانده نیروی انتظامی کشور از اقدامات لازم برای جلوگیری از حمله به پاسگاه‌های مرزی خبر داد.

مشکل ما بی‌ثباتی در مرزهای دو کشور شرقی است/ اشرار از آن سوی مرز تیراندازی می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حسین اشتری صبح امروز در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های نیروی انتظامی در خصوص وضعیت حجاب و عفاف در سطح کشور اشاره کرد و اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت جاری، ساری و معمول در سطح کشور در حال اجرا است و هر ساله در ایام خاص این طرح با تجهیزات بیشتری اجرا می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان کرد: طرح امنیت اجتماعی ادامه داشته و هیچ وقت متوقف نشده که امیدواریم این روال با هماهنگی دستگاه قضا و مسئولان مربوطه طبق ضوابط و قانون ادامه داشته باشد و رضایت مردم نیز فراهم شود.

وی به وضعیت مرزهای کشور در خصوص ورود مواد مخدر اشاره کرد و گفت: کنترل مرزهای کشور در وضعیت مناسب است اما مشکل ما بی‌ثباتی در مرزهای دو کشور همسایه شرقی است، نبود ثبات در این کشورها باعث حضور اشرار در مرزها و ورود مواد مخدر به کشور شده و همین موضوع آسیب‌هایی را به کشور وارد کرده است.

سردار اشتری ادامه داد: مجموعه مرزبانی نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و دستگاه‌های امنیتی اقدامات خوبی انجام دادند و موفق شدند گروه‌های اشرار و باندهای مواد مخدر را شناسایی، دستگیر و برخورد لازم را انجام دهند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان کرد: ورود مواد مخدر از مرزهای شرقی مهمترین مشکل نیروی انتظامی است که هر سال نسبت به سال گذشته کنترل‌ و مراقبت‌ها بیشتر شده که امیدواریم امسال هم کنترل و هم کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

وی در خصوص حملات به پاسگاه‌های مرزی کشور گفت: تدابیر و اقدامات کنترلی و مراقبتی در سطح مرزها تشدید شده، آمادگی دفاعی ما افزایش پیدا کرده و تجهیزات جدید وارد مرز شده که علاوه بر استفاده از نیروی انسانی مجرب از تجهیزات برای برخورد با حملات به پاسگاه‌ها استفاده کنیم.

سردار اشتری عنوان کرد: کنترل آن سوی مرز در اختیار ما نیست و افراد از فاصله‌ای حمله و تیراندازی می‌کنند و بعد وارد مرزهای کشورهای شرقی می‌شوند که کار را برای ما سخت کرده است، ضمن اینکه هم مرزبانی ما تذکرات لازم را به مرزبان کشور همسایه داده و هم وزارت خارجه تذکرات سیاسی را به مقامات کشور پاکستان داده که امیدواریم شاهد وضعیت مناسبی در سال 94 نسبت به سال گذشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور ضمن تشکر از همکاری و هماهنگی مسئولان و اعضای شورای تأمین کهگیلویه و بویراحمد در همکاری با نیروی انتظامی این استان، خاطرنشان کرد: نیازمندی‌های این استان هم در بعد انسانی، تجهیزات و ساخت و ساز و ابنیه مورد نیاز در حد توان و بضاعت تا پایان سال جاری تأمین می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار