عزم ناجا برای برخورد با دانه‌درشت‌های قاچاق

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: ما تلاش داریم به جای خرده فروش‌ها بیشتر با افرادی که شبکه‌ها و باندهای قاچاق را وارد می‌کنند، برخورد کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمار  کشفیات از نظر ریالی 13 درصد افزایش داشته است که سهم نیروی انتظامی در آن قابل توجه است.

وی تصریح کرد: به سراسر کشور ابلاغ شده که با برنامه ریزی مقابله با قاچاق صورت بگیرد.

سردار اشتری تصریح کرد: ما تلاش داریم به جای خرده فروش‌ها بیشتر با افرادی که شبکه‌ها و باندهای قاچاق را وارد می‌کنند، برخورد کنیم و در این خصوص هماهنگی‌هایی با دریابانی، مرز بانی و دستگاه‌های دیگر انجام شده که تا پایان سال اتفاقات خوبی در خصوص مقابله با قاچاق کالا و تخریب باندها داشته باشیم.

وی افزود: قاچاق کالا و ارز از نظر اقتصادی، امنیتی و سلامت مردم مضر بوده و از لحاظ استاندارد نبودن سلامتی مردم را به مخاطره می‌اندازد.

سردار اشتری گفت: ما در رابطه با قاچاق سوخت اقدامات خوبی در شهرهای جنوب کشور داشته و نتایج خوبی را به دست آورده‌ایم چرا که باندها و شبکه‌ها را شناسایی و با همکاری مراجع قضایی آن‌ها را دستگیر کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در خصوص کالا و ارز اقدامات خوبی انجام گرفته هر چند این اقدامات کفایت نمی‌کند ولی همچنان تلاش ما ادامه دارد.

سردار اشتری در خصوص مقابله با خرید و فروش ارز و محل‌های غیرمجازی که اقدام به این امر می‌کنند، گفت: با درخواست بانک مرکزی و هماهنگی با تعزیزات حکومتی نیروی انتظامی محل‌های غیرمجاز دایر شده که مبادرت به خرید و فروش ارز می‌کنند را شناسایی و با همکاری مراجع قضایی آن‌ها را پلمپ کرده‌ایم.

وی در خصوص برخورد نیروی انتظامی قبل از اقدام به پلمپ واحدهای غیرمجاز خرید و فروش ارز افزود: ما از قبل به آن‌ها اخطار داده بودیم که با عدم رعایت تذکر ما نسبت به پلمپ آن‌ها اقدام کرده‌ایم.

سردار اشتری تاکید کرد: برخورد ما با دانه‌درشت‌ها و باندها بوده که البته تعدادی از گروه‌های را شناسایی و با همکاری مراجع قضایی آن‌ها را دستگیر کرده‌ایم.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار