فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران؛

امنيت در سيستان و بلوچستان از رشد مطلوبی برخوردار است

فرمانده نيروي انتظامي ، با اشاره به اينکه، امنيت حاضر در استان سيستان و بلوچستان نسبت به چند سال گذشته از رشد مطلوبی برخوردار بوده، تصريح کرد: امنيت موجود در سايه جانفشانی شهدا ء و ماموران پليس به مردم عزيزمان تقديم شده است.

امنيت در سيستان و بلوچستان از رشد مطلوبی برخوردار است
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ سردار حسين اشتري امروز در حاشيه بازديد از استان سيستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران ضمن تبريک فرارسيدن سال نو به تمامي هموطنان کشورمان گفت: هدف از اين سفر، ديدار با همکارانم در مرزباني و فرماندهي انتظامي استان همچنين بازديد از يگان هاي مرزي و شرکت در جلسه قرارگاه نوروزي بود.

وي، رفع مشکلات و خلاء هاي پيش رو در استان، افزايش اقدامات پيشگيرانه و ديدار با خانواده معظم شهدا را از ديگر اهداف اين سفر برشمرد.

فرمانده نيروي انتظامي در پاسخ به سئوال يکي از خبرنگاران در خصوص آخرين وضعيت راه هاي کشور، بيان داشت: امسال همانند سال هاي گذشته، ارائه خدمات به مسافران نوروزي بسيار مطلوب است و مردم نيز همکاري خوبي با پليس دارند و آمارها حاکي از افزايش سفرهاي نوروزي و کاهش تصادفات نسبت به سال گذشته است.

به گفته اين مقام ارشد انتظامي، کليه نيروهاي پليس در ايام نوروز در راستاي خدمات رساني به شهروندان و برقراري نظم و امنيت در آمادگي کامل بسر مي برند.

وي در خصوص آخرين وضعيت انسداد مرزهاي اين استان گفت: در سال هاي گذشته اقدامات بسيار خوبي در خصوص انسداد مرزها انجام شده که در سال جديد نيز با قوت بيشتري ادامه خواهد داشت. در برخي از مناطق مرزي اين استان نيز برنامه ريزي هايي صورت گرفته که همياري و کمک دستگاه هاي اجرايي نيز در ايجاد انگيزه جهت تقويت انسداد مرز موثر خواهد بود.

سردار اشتري در خصوص بکارگيري تجهيزات الکترونيکي و اپتيکي در مرزهاي کشورمان نيز گفت: اين تجهيزات در راستاي کنترل بهترمرز، امسال افزايش خواهد يافت.

فرمانده ناجا با اشاره به اينکه در کميسيون تلفيق مجلس شوراي اسلامي، عنايت خاصي به اختصاص بودجه براي انسداد مرزها شده است، افزود: انشا الله پس از واگذاري بودجه، انسداد با سرعت بيشتري در مرزها انجام مي شود.

وي با اشاره به اينکه، امنيت حاضر در استان سيستان و بلوچستان نسبت به چند سال گذشته از رشد مطلوبي برخوردار بوده، تصريح کرد: امنيت موجود در سايه جانفشاني ماموران ما به مردم عزيزمان تقديم شده و امروز اگر امنيت در بين مردم وجود دارد، مديون خون شهدا و عملکرد کارکنان پليس هستيم.

اشتري در پايان از زحمات و تلاش هاي سردار دکتر احمدی مقدم فرمانده پيشين ناجا و کليه فرماندهان اين نيرو در سال هاي گذشته، تشکر کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار