گرانقیمت‌ترین خوراکی‌ها در توریستی‌ترین کشورهای دنیا+ تصاویر

برخی از خوراکی‌ها در کشورهای توریستی دنیا از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند و این سبب مشکل جهانگردان در استفاده از مواد غذایی مختلف در این کشورها می‌شود.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، پژوهشگران با مطالعه بر روی قیمت انواع خوراکی‌ها، میوه و سبزیجات در کشورهای مختلف لیستی از کشورهایی که در آنها قیمت مواد غذایی بسیار بالا است را منتشر کرده‌اند.

گفتنی است در میان این کشورها، کشور اسپانیا وجود دارد که به ویژه در شهرهای بارسلونا و مادرید که شهرهای توریستی هستند قیمت مواد غذایی بسیار گران است.در کشور اسپانیا قیمت یک قرص نان حدود 6 دلار است.




بررسی‌ها نشان می‌دهند، کشور دیگر از لحاظ گران بودن قیمت مواد خوراکی کشور روسیه است که در آن قیمت خوراکی‌هایی مانند شیر، پاستا و حتی سیب‌زمینی بسیار بالا است و این خوراکی‌ها در زمره غذاهای گرانقیمت قرار می‌گیرند.




کشور دیگر به لحاظ گران بودن مواد غذایی کشور فرانسه است که در این کشور خوراکی‌هایی مانند گوشت قرمز و گوشت مرغ جزو خوراکی‌های گرانقیمت می‌ّباشند.




قیمت‌ این پروتئین‌ها در فرانسه به نسبت بسیاری از کشورهای دیگر دنیا بالاتر است.





در کشورهای دیگری مانند بلژیک، گوشت گاو و تخم‌مرغ در کشور انگلستان سیب‌زمینی شیرین و تخم‌مرغ در کشور کويت، کاهو و گوجه فرنگی، و در کشور کانادا شیر جز‌ء‌ خوراکی های گران‌قیمت می‌باشند.




این کشورها با وجود توریستی بودن و وجود رستوران‌های گران‌قیمت در آنها قیمت برخی از  اقلام خوراکی آنها بسیار گران است.





کارشناسان خصوصیات آب و هوایی این کشورها را سبب افزایش قیمت خوراکی‌ها عنوان کرده‌اند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار