آیت‌الله مکارم شیرازی مطرح کرد

سازمان‌های حقوق بشری و شورای امنیت؛ ابزاری برای ظلم و بی‌عدالتی

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: سازمان ملل، شورای امنیت و سازمان‌های حقوق بشری نه تنها نتوانستند، صلح و امنیت را در جهان برقرار کنند، بلکه به ابزاری برای ظلم و بی‌عدالتی بیشتر در جهان تبدیل شده‌‌اند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه  خبرنگاران، آیت‌الله مکارم شیرازی در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با تبریک نهم ربیع‌‌الاول، سالروز آغاز امامت و ولایت پیشوای دوازدهم شیعیان، اظهار داشت: عالم در انتظار ظهور حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) است.

وی با تاکید بر اینکه تا حضرت ظهور نکند، صلح واقعی در جهان محقق نمی‌شود، تصریح کرد: ثابت شده که تا حضرت حجت(عج) ظهور نکند، عدالت، صلح، امنیت و آرامش در جهان حاکم نخواهد شد.

توهم  و خیال خام غربی‌ها

این مرجع تقلید با بیان اینکه غربی‌ها با خیال خام خود ادعای ایجاد صلح جهانی را در سر خود داشته و دارند، تاکید کرد: آنان ادعا می‌کنند که قوانین آنها می‌تواند صلح، امنیت و عدالت را در جهان برقرار کند، ولی باید بدانند که در توهم به سر می‌برند.

وی  یادآور شد: سازمان ملل، شورای امنیت و سازمان‌های حقوق بشری نه تنها نتوانستند، صلح و امنیت را در جهان برقرار کنند، بلکه به ابزاری برای ظلم و بی‌عدالتی بیشتر در جهان تبدیل شده‌‌اند.

تاکید بر دعا برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج)

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه همه از ظلم و ستم فراوان در جهان خسته شده‌‌اند و به دنبال همه رهبر و راهبر می‌گردند،تصریح کرد: بر همه ما لازم است که شب و روز، در قنوت و سجده‌های نماز، برای تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حجت‌بن الحسن(عج) دعا کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، امنیت ، ایران ، ظلم ، تحریم ، حقوق ، بشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار