رییس جمهور اعلام کرد؛

انجام 140 میلیون سفر در نوروز 92/ قدردانی از خدمات اورژانس در سفرهای نوروزی

رییس جمهور با تقدیر از یک کارمند اورژانس از خدمات مرکز حوادث و فوریت های پزشکی وزارت بهداشت در سفرهای نوروزی تقدیر کرد.

به گزارش  گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب­ دا؛ دکتر محمود احمدی نژاد در جریان مراسم جشن 100 هزار نفری تقدیر از دست اندرکاران سفرهای نوروز 92 در استادیوم آزادی تهران از خادمان ستاد تسهیلات سفرهای کشور تقدیر کرد.

وی در این مراسم از یک کارمند برگزیده اورژانس، آتش نشان برگزیده، امداد گر برگزیده، خلبان، روحانی برگزیده، روزنامه خبر جنوب، یک محیط بان و یک راننده با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

رئیس‌جمهور سفرهای نوروزی امسال را نشانه‌ای از شکست تلاش دشمنان برای موفقیت فشارهایشان بر ملت ایران عنوان کرد.

وی با تشکر از سازمان‌های دست‌اندرکار در این ستاد گفت: یک ملت برای رسیدن به قله‌ها نیازمند عزم همگانی و عشق و محبت است. ملت ایران در طول تاریخ پرچم‌دار این ارزش‌ها بوده است و امروز در دوره خیزش مجدد ملت ایران و در دوره‌های مختلف تاریخی ملت ایران همواره عدالت‌طلب، آزاد اندیش و صلح‌خواه بوده است و امروز نیز یک به یک قله‌ها را فتح می‌کند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: برای گسترش و نشر عشق و محبت و همچنین نشان دادن عزم ملی ملت ایران همواره در این مسیر حرکت کرده است و یکی از جلوه‌های قدرتمند این مسئله سفرهای نوروزی بوده است.

احمدی‌نژاد گفت: همه زیبایی‌های امسال حرکت جهت عدالت و شکل‌دادن به آن بوده است و امروز سفرهای نوروزی تجلی این مسئله و آشنایی ملت ایران با میراث کهن آن بوده است.

وی افزود: 8 سال فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی نشان دهنده شور و نشاط ملت ایران بوده است. دشمنان ملت ایران در سال گذشته تلاش کردند تا با فشارهای سنگین ملت ایران را بشکنند. اما نوروز امسال و سفرهای نوروزی نشان داد آنها در این کار شکست خوردند.

انجام 140 میلیون سفر در نوروز 92

رئیس‌جمهور با اشاره به 140 میلیون سفر نوروزی در سال‌جاری گفت: سفرهای نوروزی حاصل یک عزم ملی بوده است و نشان دهنده اتحاد و انسجام ملی ایران است.

احمدی نژاد ادامه داد: ملت ایران همواره اثبات کرده است که همواره زیباترین زندگی، زندگی برای دیگران بوده است و در طول ایام نوروز صدها هزار نفر از فرزندان این سرزمین برای آسایش مسافران نوروزی آسایش خود را فدای آنان کرده‌اند.

رئیس‌جمهور در ادامه تصریح کرد: ما اگر نگاه کوتاهی به یکصد و چهل میلیون سفر نوروزی داشته باشیم تدارک مواد غذایی، درمان و سوخت به همه آنها یک کار بزرگ بوده است.

گفتنی است : اورژانس کشور از صبح 25 اسفند 91 تا صبح 17 فروردین 92 طرح امداد نوروزی را در جاده های سراسر کشوربهاجرا درآورد. به گفته دکتر طالبیان انجام ده ها هزار ماموریت توسط آمبولانس های 115 در طول این مدت و اجرای شبانه روزی این طرح توسط مرکز حوادث و فوریت های پزشکی و حضور اورژانس در تمام جاده های کشور موجب کاهش محسوس تلفات جاده ای در نوروز امسال شد.

برچسب ها: نوروز ، اورژانس ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار