نسبت به ماه مشابه در سال قبل؛

رشد 81 درصدی مبلغ تراکنش های پایانه های شعب بانک صادرات ایران

مبلغ تراکنش­هاي پايانه هاي شعب بانک صادرات ايران در پايان دي ماه سال­جاري نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل 81 درصد رشد را نشان مي دهند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي افزايش سطح دسترسي مردم به ابزارهاي نوين بانکي و کاهش در هزينه‌ها، ترافيک و آلودگي هوا، توسعه  اين ابزارها را در اولويت قرارداده است. آمارهاي عملکردي حاکي از آن است که  مبلغ تراکنش­هاي پايانه هاي شعب اين بانک در پايان دي ماه سال جاري 81 درصد رشد نسبت به مقطع زماني مشابه در سال90 را نشان مي دهند.

همچنين گزارش ياد شده بيانگر رشد 20 درصدي مجموع تعداد تراکنش‌هاي در پايان دي ماه نسبت به ماه مشابه سال گذشته مي‌باشد که اين ميزان رشد حاکي استقبال بيشتر مردم از خدمات نوين اين بانک است.

گفتني است برحسب  گزارش بانک مرکزي ج .ا.ا ، 16 درصد از کل مبالغ جابجا شده از طريق دستگاه‌هاي کارت‌خوان اين بانک صورت پذيرفته و اين دستگاه ها به طور متوسط ، هر ماه مبلغ 44 هزار ميليارد ريال را بين حسابها جابجا مي نمايد و از اين حيث در جايگاه برتر شبکه بانکي قرار گرفته است.

شايان ذکراست اين بانک به عنوان بانک برتر و درزمينه توسعه خدمات الکترونيکي نقش بسزايي درتحقق اهداف نظام بانکي کشور داشته و برآن است تا  ضمن توسعه کمي ابزارها و سيستم‌هاي نوين، توجه ويژه‌‌اي به توسعه و ارتقاء کيفي خدمات داشته باشد./س
برچسب ها: صادرات ، تراکنش ، پایانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار