ژنرال سابق صهیونیست از نتانیاهو خواست پایان جنگ را اعلام کند

یکی از ژنرال‌های سابق رژیم صهیونیستی تاکید کرد این رژیم در غزه شکست خورده است و باید هر چه زودتر جنگ را تمام کند.

 اسحاق بریک، ژنرال و کارشناس نظامی بازنشسته صهیونیست به روزنامه صهیونیستی معاریو گفت: اسرائیل باید پایان جنگ را اعلام و به ضررش اعتراف کند.

بر اساس گزارش عربی پست، این ژنرال صهیونیست همچنین در خصوص جنگ غزه افزود: اسرائیل باید پایان جنگ را اعلام کند. به هر حال ما نیرو‌های خود را از غزه خارج کرده ایم و هیچ راهی برای نابودی کامل آن وجود ندارد و اگر این کار را نکنیم، وارد شدن به رفح کمکی نخواهد کرد. متوجه باشید که ما قبلاً باخته‌ایم.

او همچنین از تسلیم شدن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برابر فشار وزرای کابینه‌اش انتقاد کرد و گفت: احساس کردم که او دولت را به پایان جنگ ترجیح می دهد. نتانیاهو از فشار اسموتریچ و بن گویر تغذیه می کند و حقیقت این است که حتی وقتی می فهمد، فاجعه‌ای در راه است، با آن همراه می شود.

در مقاله قبلی، روزنامه معاریو به نقل از اسحاق بریک نوشت: اسرائیل در راه جنگی است که قبلاً هرگز شاهد آن نبوده است و ممکن است یک جنگ منطقه‌ای جامع در کل منطقه باشد.

بریک همچنین گفت که جبهه داخلی رژیم صهیونیستی آمادگی کامل برای یک جنگ همه جانبه را ندارد و نیروی زمینی کافی برای جنگیدن در چند جبهه را ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار