نمایشگاه خوشنویسی تقریر عشق در شیراز برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام گرامیداشت روز شاعر بلندآوازه زبان پارسی سعدی شیرازی نمایشگاه «تقریر عشق» آثار خوشنویسی استاد احمد بستانی هنرمند این استان در شیراز به نمایش گذاشته می‌شود.

علی سرگزی   اظهار کرد: این نمایشگاه با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن خوشنویسان سیستان و بلوچستان و اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان فارس و با رویکرد غزلیات سعدی شیرازی در مکان مقبره این شاعر پر آوازه برپا خواهد شد.
وی با بیان اینکه خوشنویسی هنری مقدس است و خوشنویسان عشق و ارادت ویژه‌ای به سعدی شیرازی دارند، افزود: تعداد آثار این نمایشگاه ۳۰ اثر خوشنویسی غزلیات سعدی شیرازی از استاد احمد بستانی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این نمایشگاه در تاریخ هفتم تا دهم اردیبهشت برگزار می‌شود و بازدید برای عموم علاقه‌مندان و هنر دوستان آزاد است.
وی بیان کرد: هنر خوشنویسی نقش موثری در بالا بردن سطح فرهنگ جامعه دارد و ما اساتیدی از جمله استاد احمد بستانی داریم که عمر خود را وقف این هنر کردند.
سرگزی خاطرنشان کرد: هنرمندان خوشنویس سیستان و بلوچستان در محافل و برنامه‌های مختلف آثار فاخری به نمایش گذاشته‌اند و اتفاقات مثبتی در این حوزه رخ داده که جای قدردانی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار