امیر سرتیپ دوم عبدالرحمان ساسانیان:

نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه گفت: طرح انسداد نوار مرزهای مشترک ایران و افغانستان با استفاده از توان مهندسان نیروی زمینی ارتش در حال انجام است.

امیر سرتیپ دوم عبدالرحمان ساسانیان روز پنجشنبه در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تایباد گفت: در زمان حاضر هم اکنون همه زیرساختهای لازم برای انجام مراحل مختلف عمرانی این طرح در نقاط مرزی ایران و افغانستان فراهم شده است.

وی ادامه داد: امید است با تلاش و هم افزایی مثال زدنی همه دستگاههای اجرایی و متولی این حوزه، طرح انسداد مرزهای ایران و افغانستان در شمال شرق در مدت زمان پیش بینی شده خود به اتمام برسد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه گفت: عملیات انسداد، از مرز دوغارون به سمت شهرستان خواف است و این طرح به صورت دیوارکشی به ارتفاع چهار متر و فنس کشی بخش بالایی آن خواهد بود.

ساسانیان افزود: تعامل و همراهی همه نیروهای مسلح مستقر در مرز دوغارون امنیت پایداری را در این نقطه از کشور برای همه به ارمغان آورده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تایباد هم نشست گفت: به برکت وجود نیروهای مسلح و مرزنشینان امنیت ۱۰۰ درصدی در مناطق مرزی شرق کشور ایجاد شده که این خود جای شکرگزاری دارد.

محمدرضا رضایی افزود: بدون شک افزایش تعامل و حفظ روابط بین ۲ کشور همسایه ایران و افغانستان می تواند در بخشهای مختلف نقش زیادی داشته باشد که باید از این فرصت طلایی در سایر حوزه ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها به ویژه محرویت زدایی برای اقتدار و سربلندی کشور ورود کرده و تاکنون از خود کارنامه موفقی به یادگار گذاشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار