استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد

در بررسی آمار عملکرد نهضت ملی مسکن در ۳۷ شهرستان استان فارس، استهبان با رتبه ۳۶ در چهار ماهه اول سال ۱۴۰۲، به عنوان شهرستان نخست استان در پایان سال انتخاب شد.

دویست و چهارمین جلسه شورای مسکن استان فارس با حضور اعضای آن در سالن شهید قاضی استانداری فارس و با حضور محمدهادی ایمانیه استاندار فارس برگزار شد.

در این جلسه وضعیت عملکرد شهرستان‌های استهبان، کوه‌چنار، رستم، پاسارگاد، خرمبید و فراشبند در نهضت ملی مسکن با حضور فرمانداران بررسی شد.

در بررسی آمار عملکرد نهضت ملی مسکن در ۳۷ شهرستان استان فارس، استهبان با رتبه ۳۶ در چهار ماهه اول سال ۱۴۰۲، به عنوان شهرستان نخست استان در پایان سال انتخاب شده است به طوری‌که از عملکرد ۱۲ درصد در فروردین‌ماه به ۸۰ درصد عملکرد در پایان سال ۱۴۰۲ رسیده است.

همچنین در این جلسه عملکرد شهرستان‌های کوه‌چنار، رستم، پاسارگاد، خرمبید و فراشبند و مشکلات پیش روی آنان در حوزه مسکن بررسی و پیگیری شد.

ناصر رضایی، سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس در این جلسه با اشاره به تلاش‌های محمود طالبان مدیرکل پیشین این اداره‌کل، گفت: تا یک ماه آینده شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مسکن خواهیم بود و گره‌های موجود در حوزه مسکن استان گره‌گشایی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار