تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

محمد اله‌بخش در بازدید از واحد تولید و فرآوری محصول تن ماهی در شهرستان نمین گفت: این واحد تولید صنایع غذایی و بسته بندی تولید کننده فرآورده کنسرو ماهی تن و کنسروهای گوشتی در اردبیل است که توانسته برای ۱۵۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کند.

مدیرکل شیلات استان اردبیل افزود: این کارخانه با ظرفیت اشتغال ۱۵۰ نفر و تولید روزانه ۱۲ تن انواع کنسرو ماهی از ظرفیت مهم تولید کنسرو تن ماهی در شمالغرب کشور به شمار می رود.

به گفته او، این کارخانه با سرمایه گذاری انجام یافته و طرح توسعه در کوتاه مدت، ظرفیت تولید بیش از ۱۲ کنسروتن ماهی در روز را داشته و با تولید ۵ نوع محصول از انواع ماهیان ماکرل، گیدر، هوور و زرده به صورت بهداشتی و با تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی با تکنولوژی بسیار بالا در سطح کشور در حال تولید و ارسال به سراسر نقاط کشور است.

اله‌بخش با اشاره به اینکه توجه به تنوع محصولات شیلاتی یکی از مهمترین بخش‌های جذاب برای صاحبان سرمایه است، تصریح کرد: رغبت سرمایه‌گذاران به صنایع تبدیلی محصولات شیلاتی مربوط به ویژه در صنعت کنسروسازی بالاست.

او افزود: مهمترین نکته ‏در این سرمایه‌گذاری چرخه تامین مواد اولیه و دستیابی به بازارهای هدف قابل اعتماد و تضمین فروش محصولات ‏تولیدی است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با بازدید از خط تولید و آزمایشگاه های کارخانه در دیدار با مدیران کارخانه در جریان روند پیشرفت طرح های توسعه این مجموعه قرار گرفت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.