۷۰۰ طرح صنعتی در استان اردبیل در دست احداث است

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ‏گفت: ۷۰۰ طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی این استان در دست ساخت و اجراست.

هاشم علایی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان فعال است، گفت: ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی با مساحت یک هزار و ۴۰۰ هکتار در استان اردبیل فعال است که از این تعداد زیرساخت‌های ۱۸ شهرک و نواحی صنعتی تامین شده و زیرساخت ۲ ناحیه صنعتی موران و اصلاندوز هم در آینده تامین می‌شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود : در تمامی شهرستان‌های استان به غیر از شهرستان سرعین، شهرک و ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده است.

او کمبود زمین و کمبود اعتبارات عمرانی را ۲ مشکل اساسی توسعه شهرک‌های صنعتی برشمرد و اظهار کرد: مشکلات موجود به طور ویژه پیگیری و عملیاتی خواهد شد تا با حرکت چرخه‌های صنعت، شاهد افزایش تولید و اشتغال در استان باشیم.

علایی بخش خصوصی را رمز موفقیت توسعه صنعت استان دانست و گفت: برای تحقق این هدف مهم، نگاه مدیران باید در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع تولید تعدیل شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: برای حل مشکلات موجود، نیازمند حمایت همه‌جانبه هستیم و امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی و کار جهادی و کمک مسئولان و اصحاب رسانه، بتوانیم به توسعه صنعتی استان کمک کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.