نماینده نیروی زمینی ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است

نماینده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار و شکوه ارتش جمهوری اسلامی در کنار دیگر نیرو‌های مسلح مایه مباهات ملت ایران و خاری در چشم دشمنان است.

سروان محمد معینی‌نسب نماینده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سبزوار گفت: ارتش غیور، جان برکف و ایثارگر، نماد اقتدار، افتخار و عزت ملی است که موجب ایجاد بیم و هراس در دل دشمنان شده است.

او افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی و دلاورمردان این نیرو در پاسداری از کیان این مرز و بوم، عزمی عالی و ایثارگری‌های خالصانه داشته و دارند و در این راه شهیدان و ایثارگران فراوانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

نماینده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار، به عنوان ارتشی مردمی، مکتبی، سرافراز و متکی بر تجارب گرانبهای دوران دفاع مقدس و دستاورد‌های آن، روز به روز بیشتر در سطح جهانی می‌درخشد.

معینی‌نسب با اشاره به فعالیت‌های ارتش در شهرستان سبزوار بیان کرد: فراهم کردن زمینه ساخت واحد‌های مسکونی ارتش در سبزوار در زمینی به گستره ۱۳۶ هکتار یکی از این فعالیت‌ها است که در این مجموعه هزار و ۷۰۲ قطعه زمین آماده سازی و در آن سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای واگذاری به نیرو‌های ارتش ساخته می‌شود.

او تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی‌های این نهاد، پیشکسوتان و بازنشستگان هشت سال دفاع مقدس با حضور در برخی مدارس شهرستان سبزوار، دستاورد‌های انقلاب اسلامی و نیز رشادت‌های ارتش را تبیین کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار