کشف محموله شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی فراجا از هوشیاری مأموران ایست و بازرسی پل بین‌المللی ابریشم زابل و کشف بیش از نیم تن مواد افیونی شامل شیشه و تریاک خبر داد.

 سردار احمدعلی گودرزی  گفت: مأموران هنگ مرزی زابل مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم حین کنترل خودروهای ترانزیتی به یک ‌دستگاه خودروی مشکوک شدند و سریعاً آن را مورد بررسی قرار دادند.

این مقام ارشد در مرزبانی فراجا ادامه داد: مأموران با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاسازی شده بود را مشاهده و مقدار ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل مقدار ۴۰۹ کیلوگرم شیشه و ۱۱۱ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سردار گودرزی با اعلام توقیف یک دستگاه خودرو سواری و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ،گفت: مرزداران برای مقابله با هرگونه تعددی به مرزهای پاک ایران اسلامی همیشه آماده‌اند.

وی با قدردانی از همکاری مرزنشینان و تلاش مرزداران دلاور میهن اسلامی تصریح کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای این کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

برچسب ها: موادمخدر ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار