کشف موادمخدر در مرز‌های سیستان و بلوچستان

فرمانده هنگ مرزی سراوان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۳۵ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران آن فرماندهی خبر داد.

 سرهنگ  حسینعلی فراهی  گفت: در راستای برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی، در طول نوار مرز را در دستور کار قرار دادند.

 فرمانده هنگ مرزی سراوان تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل تردد قاچاقچیان و محموله موادمخدر مشخص گردید و مرزداران و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

 وی در ادامه عنوان کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره می‌دیدند و توان مقابله با مأموران را نداشتند از محل متواری و مرزداران موفق شدند، در پاکسازی منطقه ضمن توقیف یک دستگاه موتورسکلیت، انواع مقدار ۳۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع ۳۰ کیلوگرم تریاک، ۵ کیلوگرم شیشه را کشف کنند.

 سرهنگ "فراهی" با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمین این پرونده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد اظهار داشت: مرزدارن هنگ مرزی سراوان در راه مقابله با بلای خانمان سوز موادمخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و برای حراست و پاسداری از مرز‌های میهن عزیزمان تا پای جان ایستاده‌اند.

 

 
 
 
  
 

https://splus.ir/marzbanisb۱

برچسب ها: مرزبانی ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار