کشف تریاک در مرز سراوان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، گفت: با اشراف اطلاعاتی مرزبانان هنگ مرزی سراوان، از ورود ۳۰۰ کیلوگرم مواد افیونی به داخل کشور جلوگیری شد.

  سردار رضا شجاعی  گفت: مرزبانان هنگ مرزی سروان با کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به عمق کشور در حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.

 وی افزود: در پی کسب این خبر چند تیم پوششی و عملیاتی وارد عمل شدند و با کنترل نامحسوس محل عبور قاچاقچیان، خودروی متعلق به اعضای این باند را در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از مسیرهای فرعی شناسایی و تحت نظر گرفتند.

سردار شجاعی اظهار کرد: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب، مواد مخدر را از نقطه صفر مرزی به داخل کشور منتقل کنند طی عملیاتی ضربتی و غافگیرانه مرزداران علیه قاچاقچیان، موفق شدند خودروی آنها را توقیف کنند.

 فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزبانان جان بر کف در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، دو قبضه سلاح، مقدار  ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل؛  ۲۹۸ کیلوگرم تریاک و ۲ کیلوگرم هروئین را کشف کردند.

 وی در پایان  ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نهادهای امنیتی ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک با اقدامات صحیح و به موقع مجموعه مرزبانی و همکاری دستگاه‌های متولی شاهد ریشه کن شدن این بلای خانمان‌سوز در سطح کشور خواهیم بود.

برچسب ها: مواد مخدر ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار