راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، از راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره در استان کرمانشاه خبر داد.

پیمان بهرامی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : مجتمع خدماتی رفاهی در زمینی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در حمیل به ایلام احداث شده است.

وی افزود: این جایگاه که در یکی از مسیر‌های اصلی زوار کربلای معلی به سمت مرز مهران و مرز خسروی قرار دارد، دارای ۲ سکوی بنزین، ۲ سکوی نفت گاز است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه، مخازن بنزین و نفت‌گاز جایگاه این مجتمع خدمات رفاهی هر کدام ۴۵ هزار لیتر ظرفیت دارد، تصریح کرد: این جایگاه برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده است. با احداث این جایگاه، شمار جایگاه‌های سوخت مایع و گاز طبیعی این منطقه به ۱۶۵ باب جایگاه رسید.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ جایگاه سیار در مرز‌های استان در حال سوخت‌رسانی هستند که از این تعداد ۶ باب جایگاه در مرز پرویزخان، یک باب در شیخ‌صله، یک باب در سومار و یک باب در مرز شوشمی است، جایگاه مستقر در مرز خسروی نیز با ظرفیت ۹۰ هزار لیتر در ایام اربعین فعال است.

بهرامی خاطرنشان کرد: منطقه کرمانشاه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶ ناحیه در شهر‌های مرکزی (کرمانشاه)، قصرشیرین، اسلام‌آباد، سنقر، پاوه و کنگاور وظیفه تأمین سوخت مردم این استان را به عهده دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار