رفع مشکلات نیازمند اتحاد و همبستگی مسئولان دستگاه‌ها

امام جمعه اصفهان گفت: وحدت در کلام و رفتارمسوولان و نهادها، رمز حل مشکلات استان اصفهان است.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با استاندار اصفهان بر ضرورت اتحاد و همبستگی مسوولان به منظور حل مشکلات و معضلات استان تاکید کرد و گفت: وحدت رویه و کلام مشترک می‌تواند باعث حل مشکلات چند ده ساله استان شود.


آیت الله طباطبایی نژاد در دیدار با استاندار اصفهان با اشاره به برخی از مشکلات و مسائل مرتبط با طرح‌های در دست اقدام و اجرا در استان گفت: سال گذشته بر روی برخی از طرح‌های استان بسیار متمرکز شدیم و گزارش آن پیش از این نیز ارائه و پیشرفت‌های خوبی نیز در این خصوص حاصل شد.


سید رضا مرتضوی با بیان برخی از مسائل طرح‌های در دست اقدام در استان افزود: گزارشی از این دست طرح‌ها به رئیس جمهور ارائه شد و وی از آنها بازدید کرده است.


او  نبود ردیف بودجه لازم برای به سرانجام رساندن برخی از طرح‌ها و زمان بر بودن برخی دیگر را برای طی مراحل مطالعه و اجرا بخشی از مشکلات پیش روی استانداری دانست و ادامه داد: در مسیر اجرا، برخی از طرح‌ها، مسائل اجتماعی پیدا می‌کنند و یا شرایط جدیدی در کشور ایجاد می‌شود که مانع تکمیل آنها می‌شود.


استاندار ادامه داد: دستور رئیس جمهور برای اجرای برخی از طرح‌ها در اصفهان داده شد و با اعضای هیئت دولت نیز رایزنی شده، اما تاکید امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان برای تسریع و توجه به طرح‌ها نیز ضرورت دارد و راهگشا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار