تمدید مهلت ارسال اثر به همایش ملی پایداری و کارآمدی خانواده

مهلت ارسال آثار به همایش ملی پایداری و کارآمدی خانواده تمدید شد.

دبیر اجرایی همایش ملی «پایداری و کارآمدی خانواده» مهلت ارسال اصل اثر به این همایش را تا ۳۰ تیر امسال دانست و گفت: همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده در ۶ محور و با هدف بررسی پایداری و کارآمدی خانواده از منظر علوم گوناگون برگزار خواهد شد.


حجت الاسلام محمد جواد شفیعیان افزود: پژوهشگران می‌توانند اصل آثار خود در ۲ بخش مقالات و طرح‌های پژوهشی را پس از داوری اولیه و تا ۳۰ خرداد امسال از طریق پایگاه اینترنتی دبیرخانه همایش به نشانی همایش پایداری و کارآمدی خانواده ارسال کنند.


او گفت: «حکمرانی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «فضیلت‌های اخلاقی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «فقه و حقوق خانواده، پایداری و کارآمدی خانواده»، «باور‌ها و رفتار‌های دینی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «پویایی‌های اجتماعی و فرهنگی، پایداری و کارآمدی خانواده» و «مشاوره و برنامه‌های غنی‌سازی ازدواج، پایداری و کارآمدی خانواده» از محور‌های این همایش است.


حجت الاسلام شفیعیان افزود: نخستین همایش ملی «پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی» به همت پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.


دبیر اجرایی همایش پایداری و کارآمدی خانواده با بیان اینکه این رویداد با مشارکت ۱۵ نهاد علمی و با دارا بودن درجه موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) برگزار می‌شود، گفت: مجموعه مقاله‌های رسیده به دبیرخانه همایش در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار