باشگاه پرسپولیس: اجازه توهین و بی‌احترامی را به هیچ فرد و تیمی نمی‌دهیم

باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای اعلام کرد توهین به پرسپولیس از سال‌های گذشته در حالی اتفاق افتاده است که به نظر این روند ناشی از یک مصونیت نانوشته است.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یک داستان تکراری باز هم در حال روی دادن است. باز هم علیه پرسپولیس حرف‌هایی می‌زنند که توهین به شعور جامعه و ارکان فوتبال است و باز از سوی ارکان انضباطی و اخلاقی برخورد نمی‌شود و باز آنها با خاطر آسوده‌تری به این روند ادامه خواهند داد. باز ما شکایت خواهیم کرد و باز تبرئه خواهند شد و باز به زعم خود به پرسپولیس و فوتبال ایران توهین خواهد شد.

یک روز برای توجیه ناکامی و روز دیگر از ترس ناکامی. یک روز برای بهره‌مند شدن از امتیازات ویژه و روز دیگر به دنبال فشار به ارکان فوتبال، داوری یا آدم‌های نامرئی. تنها تغییر این است که حالا وسط دعوا‌های خودشان پای پرسپولیس را هم وسط کشیده‌اند.

در جمعه‌ای که گذشت باز هم پای پرسپولیس را وسط کشیدند در حالی که در همین فصل جاری رقابت‌ها اگر در رویایی مستقیم با پرسپولیس از اشتباهات داوری بهره‌مند نشده بودند، اکنون در صدر جدول نبودند. در پایان نیم فصل نخست هم در صدر جدول نبودند.

همه این‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که انتظار داشتیم کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال در تمام این سال‌ها جلوی این مساله را بگیرند. با آن برخورد مناسب و پیشگیرانه داشته باشند نه این به آنها احساس مصونیت بدهد و همین باعث شود این آفت به دیگر تیم‌ها هم سرایت کند. انتظار برخورد داشتیم نه به خاطر پرسپولیس، نه به خاطر فوتبال، حداقل از این باب که بسیاری اوقات این توهین‌ها و گزافه‌ها تهمت و افترا به راس تا ذیل فوتبال بوده است و این قابل کتمان نیست.

هواداران بعد از اظهاراتی که این جمعه از سوی بعضی عوامل تیم‌ها علیه پرسپولیس مطرح شد انتظار طرح شکایت از سوی پرسپولیس دارند، باشگاه قطعا فردا شکایت خود را مطرح و مستندات را ارسال می‌کند. همان‌طور که دفعات قبل چنین کردیم. همان‌طور که بعد از دربی چنین کردیم. ولی چه شد؟ دفعات قبل تبریه شدند. معلوم نیست این مصونیت برای آنها برای این همه توهین و بی‌احترامی از کجا می‌آید که تمامی ندارد. از بین نمی‌رود و به نفرات بعدی هم منتقل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اگه قانون تو مملکت بود باید همه جامها رو از لنگ میگرفت با این حجم فساد کاش یکبار مثل تبانی تو فوتبال ایتالیا تو ایران هم همه چیز رو ریشه کن میکردن و به قانون میسپردن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۸ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
امروزه پولهای باد اورده و نونهای حرام از گلوی پایین رفته نتیجه اش همین است بی وجدانی و بی شرف و بی ناموسی در قضاوت فوتبال که سوتها همیشه بضرر تیم استقلال و به نفع تیم سرخ پوش می باشد انقدر دلهایشان از مال حرام اکنده که چشمانان کور و گوشهایشان کر و حقایق را وارنه می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
واقعیت اینه که استقلال خودش هم میدونه که شایسته قهرمانی نیست . مصاحبه های نکونام و هاشمی نسب و حسینی دقیقا خبراز ترس و دلهره آنها و یک برنامه منسجم برای شارلاتان بازی و کسب امتیازات خارج از زمین میدهد. امیدواریم مسئولان برای نجات فوتبال پاک بیعملی را کنار بگذارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
باز هم هیات مدیره تیم ه چیگر پرسپولیس بیانیه داد باز هم هوچی‌گری. باز کی گفته خاک انداز؟!!!! تو خودتو وسط انداختی؟ اصلا کسی شما رو به حساب نمیاره . شما این هفته هم با گل مردود برنده شدی و ما هفته قبل با ناداوری ۲ امتیازمون رفت. چوپان دروغگو بیانیه می دهد برای سیاه نمایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
کیسه کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
بکش کنار سرورتان دارمیاد له نشی
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۰۹:۱۵ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
جالبه هر مربی بیاد پرسپولیس، قهرمانش می کنند، مهم نیست مدیرعامل و سرمربی کی باشه، واقعا جالب نیست؟!
اما سپاهان و تراکتور با اینهمه هزینه نتوانستند با چندین مربی دوم هم بشوند.
پس مشخصه قهرمانش می کنند اگر منطق داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
مافیای تاج و کیسه
۰۸:۵۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
به کی شکایت کنیم ؟! وقتیکه مافیای تاج و کیسه با هم هستن ؟! اینها همیشه مصون بودن از مدیر تا سرایدار تا پیشکسوت اینها هر چی لایق خودشونه در مورد پرسپولیس اظهارنظر میکنن و چنان بی پرده حرف میزنن که انگار کوهی مثل بابا کیومرث و داداشی تاج پشتشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
شما هم فقط روی ... استقلالیا اسکی کن
اسمتون شد لنگ رفتید کیسه از خودتون در اوردین
گفتنتون بابا مسعود دارید رفتین بابا کیومرث در اوردین
کمتر اسکی برید بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
هر کسی بخواد می‌تونه به یکی دیگه توهین کنه که قطعا کار بدی است و اینو همه ی عقلا قبول دارن
شما باید اجازه به خودت ندی که به کسی توهین کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
عالیشاه به حق اعتراض میکنه در کسری از ثانیه کمیته انضباطی احضارش میکنه ولی استقلال از بالا تا پایین بعد هر بازی برای سرپوش گذاشتن رو عملکرد افتضاح خودشون علیه پرسپولیس مصاحبه میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
خوب شما انهاراجون به لب کردین کلی قوی درکردن سلطان‌های هوچی گری وچاله میدانی آوردن هشت هفته به آخر لیگ یک امتیاز لازم پرسپولیس بازم ناکام میمونند ازهرهربه ای باید استفاده کنند شما بزرگی کوتاه بیایید
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۰۷:۰۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
پنالتی ملوان رو نگرفتند، گل پرسپولیس هم قریب به یقین آفساید بنظر رسید، این چه تفسیری داره؟
آخرین اخبار