شعار فرزند کمتر اشتباه محض دهه هفتاد بود

امام جمعه یزدان آباد گفت: ازسال ۶۷ تا ۷۱شعارفرزندکمترزندگی بهتر اشتباه بود که موجب کاهش زاد و ولد شد.

حجت الاسلام محمدایزدی امام جمعه موقت یزدان آباد ضمن دعوت همگان به تقوی الهی در بحث آسیب‌های کاهش جمعیت گفت:جمعیت برای کشور سرمایه ملی است که ازسال ۶۷ تا ۷۱ شعارفرزندکمترزندگی بهتر اشتباهی بود که موجب کاهش زاد و ولد و افزایش سالمندی شد وآمارجمعیت سالمندبه ۱۰ درصدرسیده است. 
وی افزود: سالمندان مایه برکت هستنداماهزینه سالمندچهاربرابرجوان است وجوان باعث پیشرفت کشورمی شود.
وی بابیان اینکه یک درصد جمعیت جهان را داراهستیم ودرآسیا رتبه نهم متعلق به ایران است، اظهار کرد:آمریکادرپی جمعیت ۶۰۰ میلیونی است و تبلیغات زیادی دارند ازجمله هرخانواده ۵ فرزند ولی طرح تک فرزندی رابرای ما اجرا کردند.
 وی گفت :کشو رما کاهش جمعیت چشم گیری دارد و موحب شده که صدای سازمان ملل درآمده  واین قصه پرغصه مابودکه دشمن باعث آن شد. 
ایزدی بابیان اینکه بایداین شعار را عوض کردو سریال‌های بدآموزی که مثلا تک فرزندی درآن‌ها نباشد و شعاری که همه اقشارمی دادند فرزندکمترزندگی بهتربرداشته شود، تاکید کرد: شعار افزایش جمعیت و فرزندبیشتر جایگزین شود و جوانان تشویق شده و درقانون جوانی جمعیت رشدکنیم. 
وی افزود: ۱۵ میلیون جوان مجرد داریم در مملکت و۷میلیون زن بی سرپرست که یک فاجعه است و بایدذائقه راعوض کرده و ازدواج‌های اسلامی  رایج شود.
حجت الاسلام محمدایزدی با محکوم کردن رژیم غاصب اسرائیل که فرزندان اسماعیل هنیه رابه شهادت رساند گفت:رژیم کودک کش نابودشدنی است.
وی طرح عفاف حجاب که ناجا قصد اجرای آن را دارد، ستود وگفت: ازاین طرح حمایت می‌کنیم وازهمه می‌خواهیم که پای کار باشند و با هنجارشکنان دینی مقابله کنند. 
امام جمعه موقت یزدان آبادبیان داشت:بعضادین راقبول ندارند ولی بایدقانون رابپذیرند چرا که بحث حجاب وعفاف یک قانون است و باید طبق قانون با آنها برخورد شود، ما شهیدندادیم تاکشف حجاب که یک حرام شرعی است را شاهد باشیم. 
وی افزود:رهبری انقلاب فرمودند حمله به کنسولگری حمله به خاک ماست و دشمن درزمان مناسب و خاک مناسب تنبیه خواهد شد. 

برچسب ها: جوانی جمعیت ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
خیلی از شعارهایی هم که الان هم داده میشه چندین سال بعد متوجه اشتباه بودنشون میشیم . !!!
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۶:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
نگران نباشید.
این شعارها هیچ تاثیری بر جمعیت نداشته و نخواهد داشت . از هر نوع که باشد.
آنچه میزان جمعیت را افزایش می‌دهد یا کاهش می‌دهد وضعیت اقتصادی و اشتغال و مسکن است.
شما وضعیت مسکن و اشتغال و اقتصاد را درست کن . ۱۵ میلیون زوج ازدواج می‌کنند و طی،سه چهار سال ۳۰ میلیون نفر تضمینی به جمعیت کشور اضافه خواهد شد. ۹۰ درصد عدم ازدواج و عدم فرزند آوری ناشی ا، وضعیت اقتصاد و مسکن است.
با گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان و مسکن متری ۸۰ میلیون و درآمد ماهانه ۱۰ میلیون وضع همین است که هست و ارتباطی،به دهه ۷۰ ندارد.
لطفا مشکلات کشور را حل کنید. آدرس غلط دادن و خود را به گیجی زدن جمعیت را افزایش # نخواهد داد !