درویش: صورت‌های مالی سازمان لیگ چهار سال ارائه نشده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما هم هنوز نمی‌دانیم فرمول این تبلیغات محیطی چیست. سه، چهار سال است که صورت‌های مالی سازمان لیگ ارائه نشده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه جلسه مدیران باشگاه‌های لیگ برتر با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: جلسه خوبی بود و امیدواریم به نتیجه ختم شود که بتوانیم از حقوق خود در موضوع حق پخش به خوبی برخوردار شویم. از طرف دیگر درباره تبلیغات محیطی هم باید به حقوق خود برسیم. ما هم هنوز نمی‌دانیم فرمول این تبلیغات محیطی چیست. سه، چهار سال است که صورت‌های مالی سازمان لیگ ارائه نشده است. در جلسه هم چندین مدیر به موضوع اشاره کردند. ۳۰ بازی پرسپولیس و ۳۰ بازی استقلال پخش زنده می‌شود و درآمد تبلیغات محیطی با در نظر گرفتن این موضوع باید بین باشگاه‌ها تقسیم شود.

او ادامه داد: برخی دلالان در انتهای فصل به هر نحوی فشار وارد می‌کنند. بر سر انتخاب سرمربی تیم یادتان هست چقدر فشار وارد کردند؟ به دنبال این بودند یک مربی یک میلیون دلاری بیاوریم. من اگر به دنبال سایه امن بودم این کار را انجام می‌دادم، اما اوسمار را حفظ کردم و این پول را ندادم. الان هم بحث تمدید قرارداد بازیکنان را مطرح کرده‌اند.

درویش در خصوص واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود باید ۸۱ درصد سهام باشگاه‌ها واگذار تا مشکل مالکیت برطرف شود، تصریح کرد: این موضوع اصلاح شده و قرار است ۸۱ درصد از سهام باشگاه در یک «کنسرسیوم» واگذار شود که فکر می‌کنم امروز و فردا نهایی خواهد شد.

او در رابطه با مصدومیت علیرضا بیرانوند و به کار بردن جمله وقیحانه در رابطه با تیم ملی فوتبال گفت: طرف صحبت من تیم ملی فوتبال نبوده و من آن کسی که اطلاعیه داده بود را خطاب قرار داده بودم، نباید به باشگاه پرسپولیس تهمت زده شود. اگر این بازیکن در باشگاه آسیب دیده بود چرا با تیم ملی به ترکمنستان اعزام شد؟ بیشترین آسیب از تیم ملی را باشگاه پرسپولیس خورده است، ۳ بازیکن شاخص ما در اردوهای ملی آسیب دیدند. ضمن اینکه کوچک‌ترین تشکر را نسبت به باشگاه پرسپولیس انجام ندادند، فدراسیون حتی یک اطلاعیه هم نداد که از باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنیم به جهت اینکه بهترین مدافع آسیا را از این تیم گرفتیم دروازه‌بان خود را در اختیار ما داد. روی صحبت من اصلا امیر قلعه‌نویی نیست، او مثل برادر من است. شاید اگر او نبود حتی بیرانوند بازی برگشت را نیز بازی می‌کرد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره محرومیت امید عالیشاه هم گفت: در جلسه متوجه این موضوع شدم. صحبت‌های عالیشاه بعد از بازی با گل‌گهر توسط کارشناسان تایید شد و داور یک پنالتی برای ما نگرفت. همه اینها برای این است که نمی‌خواهند پرسپولیس به روندش ادامه دهد.

او در پاسخ به اظهارات جواد نکونام که عنوان کرده بود یک تیم در نیم فصل ۳ میلیون دلار خرج کرده است، گفت: آقای نکونام اطلاعات کافی دارد. ما کلا دو بازیکن جذب کرده‌ایم. فکر می‌کنم نظر نکونام پرسپولیس نبود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار