آموزش و پرورش قوی و پویا لازمه تربیت نسلی متعهد و موفق است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش قوی و پویا لازمه تربیت نسلی متعهد و موفق است.

رضا رضایی اقتصاد قوی را در گرو داشتن آموزش و پرورش قوی و پویا دانست و گفت: اگر می‌خواهیم قدرتمند شویم محور قدرتمند شدن از کلاس درس و مدرسه می‌گذرد.

وی گفت: معتقدم اگر آموزش و پرورش درست شود همه چیز در کشور سامان خواهد یافت، بنابراین باید انرژی، توان و تخصص خود را در آموزش و پرورش خرج کنیم تا شاهد شکوفایی ایران اسلامی باشیم.

رضایی با اشاره به تحصیل بیش از ۷۴۰ هزار دانش آموز در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه استان افزود: آموزش و پرورش مهمترین و بزرگترین  دستگاه اجرایی کشور است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آموزش و پرورش در استان کرمان مورد توجه تمامی مسئولان استانی است افزود: تعامل و همکاری مردم و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی با آموزش و پرورش لازمه ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است.

رضایی با بیان اینکه شفافیت در امور مالی و اداری رویکرد اصلی ما در آموزش و پرورش استان است گفت: انضباط و شفافیت مالی لازمه ارائه اطلاعات دقیق، صحیح و به موقع است که هر سازمان را برای تصمیم گیری بهتر رهنمون می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به رشد ۳ برابری درآمد‌های اختصاصی آموزش و پرورش در یکسال اخیر بیان کرد: تجاری سازی فضا‌های آموزشی با در نظر گرفتن ملاحظات آموزشی در راستای خلق درآمد پایدار یکی از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش استان در حوزه مالی است.

رضایی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد بودجه آموزش و پرورش صرف هزینه‌های پرسنلی می‌شود بر همکاری نهاد‌های اجرایی در جهت تجاری سازی فضا‌های آموزشی بر اساس قانون تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار